Volledige versie bekijken : Internet explorer sluit af



john123456
4 March 2006, 13:25
Ik heb een klein probleem hier. Gister kreeg ik een virus melding dus heb ik gelijk norton antivirus en hitman pro erover heen gedaan. de eerste keer dat ik het deed vonden ze allebij vanalles. de tweede keer was volgend norton en hitman mijn computer weer vrij van virusen en spyware. Ik starte dus vanochtend mij comper weer op en het eerste wat ik deed was naar mij hotmail account om mijn mail te checken. Toen ik daar wou inloggen krijg ik dus een fout melding en dat krijg ik elke keer weer. Ik kreeg het net 5 keer achterelkaar. Dat is dus nogal vervelenmd en elke keer weer dezelfde fout. Kan iemand mij hiermee helpen of zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

John123456

ghost
4 March 2006, 13:28
Voor de zekerheid volgt je dit eens klik hier (http://www.ivanhoejupiler.be/t11860-wat-te-doen-wanneer-je-computer-genfecteerd-is.html)

spruit
4 March 2006, 13:31
ik zou alvast ghost zijn advies volgen...en, heb je het al eens geprobeerd met firefox? Ben curieus of het daarmee wel zou lukken ;)

john123456
4 March 2006, 13:37
ghost De programmes die daars taan zitten in hitman pro dus dat helpt niet maar bedankt voor de reactie.

Spruit Firefox dat is toch een andere webbroswer?

spruit
4 March 2006, 13:44
ghost De programmes die daars taan zitten in hitman pro dus dat helpt niet maar bedankt voor de reactie.

Spruit Firefox dat is toch een andere webbroswer?

is idd een andere webbrowser (http://www.mozilla.org/products/firefox/start/)

eens proberen zou ik zeggen ;)

ghost
4 March 2006, 13:50
ghost De programmes die daars taan zitten in hitman pro dus dat helpt niet maar bedankt voor de reactie.

Spruit Firefox dat is toch een andere webbroswer?
Indd ja maar die hijackthis niet he .

cruwero
4 March 2006, 13:55
Is dit nou een explore probleem of heb je problemen met hotmail:
Henk

spruit
4 March 2006, 13:58
Is dit nou een explore probleem of heb je problemen met hotmail:
Henk

goeie vraag:eek:

john123456
4 March 2006, 14:02
Nee dit is een explorer probleem maakt niet uit waar ik naar toe ga heb het ook met dit forum moest net ook weer 3 keer opnieuw starten.
Hotmail is een voorbeeld

spruit
4 March 2006, 14:06
Nee dit is een explorer probleem maakt niet uit waar ik naar toe ga heb het ook met dit forum moest net ook weer 3 keer opnieuw starten.
Hotmail is een voorbeeld

installeer toch eens ff en zie wat het zegt ;)

cruwero
4 March 2006, 14:09
Internet Explorer repareren
Internet Explorer staat vaak onder druk van virussen en hackers, en het zal niet de eerste keer zijn dat de software kuren begint te vertonen.
Vaak helpt zelf het installeren van een nieuwe versie van Explorer niet meer en moet de software gerepareerd worden. Om dit snel en simpel op te lossen moet je allereerst in het Start-menu de optie Uitvoeren (Run) kiezen. Typ vervolgens in de window de volgende regel in:
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf
Er verschijnt nu een andere window die vraagt om de originele Windows XP-disk. Wanneer je die invoert wordt Internet Explorer keurig gerepareerd.
Henk

J.W.
4 March 2006, 15:49
Nee dit is een explorer probleem maakt niet uit waar ik naar toe ga heb het ook met dit forum moest net ook weer 3 keer opnieuw starten.
Hotmail is een voorbeeld

Er zijn waarschijnlijk registersleutels verwijdert of beschadigt bij het verwijderen van het virus.
Installeer "Microsoft Anti Spyware" eens en laat deze scannen.
Dit programma kan beschadigde of verwijderde sleutels herstellen.
Downloaden op de site van Microsoft. (Enkel als u een legale versie hebt van Windows XP)

john123456
4 March 2006, 17:38
Heb Microsoft Anti Spyware geistaleerd maar geeft een fout als ik hem wil openen. Dit kreeg ik:

Warning: Microsoft Windows AntiSpyware has encountered a critical error (Error 101). Please restart Windows AntiSpyware and run the program again. If you continue to experience this problem, please uninstall the program and install the most recent version of Windows AntiSpyware. You can use Add or Remove Programs in Control Panel to uninstall this version of Windows AntiSpyware .

Heb precies gedaan wat er stond maar kreeg toch weer de fout.

Het probleem met explorer is nog niet opgelost.

John123456

john123456
4 March 2006, 17:46
Heb ik misschien dan toch de verkeerde versie of doe ik iets fout?

john123456

J.W.
4 March 2006, 18:32
Heb ik misschien dan toch de verkeerde versie of doe ik iets fout?

john123456

Hoeveel dagen is het programma nog geldig?

john123456
4 March 2006, 19:35
heb het net geinstaleerd

J.W.
4 March 2006, 20:36
heb het net geinstaleerd

"please uninstall the program and install the most recent version of Windows AntiSpyware"

Dat programma blijft maar een bepaald aantal dagen geldig, daarna moet er een nieuwe versie geïnstalleerd worden. Dat aantal dagen staat aangegeven in het programma, maar ik weet niet of u zover komt met het installeren zodat deze zichtbaar zijn.
Het zou dus kunnen dat u een oudere versie gedownload hebt. Komt het programma rechtstreeks van de site van Microsoft?

ghost
4 March 2006, 20:56
STOP en zie eerst hier (http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=180976#post180976)

john123456
4 March 2006, 22:10
Hallo
was hier ook al mee bezig en ik moet zeggen dat het goed gaat

john 123456