Volledige versie bekijken : activex



rafc
4 March 2006, 13:41
hoe komt het dat ik het active-x besturingssyst niet kan installeren
help help ik kan niet verder

gtrz

spruit
4 March 2006, 13:54
hoe komt het dat ik het active-x besturingssyst niet kan installeren
help help ik kan niet verder

gtrz

ik denk niet dat dat iets is dat je installeert. Active x is een soort programmacode die in bepaalde websites ingebakken zit.
Mijn virusscanner kan bv active x blokkeren.

denk dat het zoiets (http://www.vego.nl/4/a/a_030.htm)is ;)

rafc
4 March 2006, 14:29
ik moet iets downloaden om op een site van een bank te gaan maar de pc zegt dat hij die active x blokeert waar zet ik die dan af (firwall virusscan...en alle andere rommel af)

spruit
4 March 2006, 14:32
ik moet iets downloaden om op een site van een bank te gaan maar de pc zegt dat hij die active x blokeert waar zet ik die dan af (firwall virusscan...en alle andere rommel af)

Met welke virusscanner werk je? Iemand die dan dezelfde gebruikt zal je zeker kunnen helpen.
Ook handig om te weten is met welke browser je werkt. IE? Daar kan men in de instellingen dergelijke scripten ook blokkeren.

edited:
waar zet ik die dan af (firwall virusscan...en alle andere rommel af) is geen rommel hoor, maar een noodzaak ;)

cruwero
4 March 2006, 14:33
Explore-Extra-Invoegtoepassingen beheren,daar kan je het bijwerken of uitschakelen:
Henk

J.W.
4 March 2006, 15:35
ik moet iets downloaden om op een site van een bank te gaan maar de pc zegt dat hij die active x blokeert waar zet ik die dan af (firwall virusscan...en alle andere rommel af)

Komt er bij u dan geen gele balk met zwarte letters (waarschuwing) te voorschijn net onder de adresbalk? Indien wel, klik daar rechts op en kies dan voor "installeren"

rafc
4 March 2006, 18:49
jw inderdaad je hebt gelijk maar dan kan hij het nog steeds niet downen als je kiest voor install....

J.W.
4 March 2006, 19:02
jw inderdaad je hebt gelijk maar dan kan hij het nog steeds niet downen als je kiest voor install....

Probeer dit eens:
Zet voor het installeren van deze active-X uw beveiliging eens op laag.

Extra - Internet Opties - Tabblad beveiliging - beveiligingsniveau voor deze zone: het schuifbalkje helemaal naar onder schuiven. Dan proberen te downloaden en als het gelukt is het balkje terug op zijn vorige hoogte zetten.

rafc
5 March 2006, 14:30
jw ....pff ook al gedaan geen idee meer wat we nog moeten doen

cruwero
5 March 2006, 14:35
Heb je hier al gekeken:
http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/producten/windows/meersp2.aspx
Henk