Volledige versie bekijken : ilead



krikke
4 March 2006, 17:55
hoi, ik heb redelijk wat last met een ilead popup of hoe je het ook noemt. Komt niet altijd maar bij sommige sites die ik open komt er een site met ilaed etc. Wat kan ik hier aan doen?
Thanks Krikke

ghost
4 March 2006, 18:37
Ditte (http://www.ivanhoejupiler.be/t11860-wat-te-doen-wanneer-je-computer-genfecteerd-is.html) :)

Icemar
4 March 2006, 20:01
hoi, ik heb redelijk wat last met een ilead popup of hoe je het ook noemt. Komt niet altijd maar bij sommige sites die ik open komt er een site met ilaed etc. Wat kan ik hier aan doen?
Thanks Krikke


dat zit in een teller die op de site 's zitten bv als je een webstats4u basic teller heb daar zit een java script in en daar komt deze reclame uit

en deze teller wordt veel gebruikt op website is meestal een paars hokje

Beamerke
14 March 2006, 05:30
Gebruikt Dutchleader.com die ook toevallig?
Ik heb net mijn oude site nog eens geopend, en daar heb ik ook zo een tellertje op staan.
Vroeger had ik die pop-up niet, maar nu dus wel.

Icemar
14 March 2006, 10:17
als je website url kan geven kan ik ff kijken beamerke maar volgens mij gebruiken hun die ook

Beamerke
14 March 2006, 14:36
Die site staat al lang niet meer online hoor, maar ik had die nog op mijn HD staan. Ik heb net de code nog eens bekeken, en ik zag daar oa dat ik er ook nog iets had in staan van nedstatic...Dat zou het dus ook kunnen zijn.
In ieder geval: Ik hoef er mij eigenlijk geen zorgen over te maken, maar ik vroeg het mij gewoon even af;)