Volledige versie bekijken : printer problemen



Mister
5 March 2006, 15:47
Ik heb problemen met m'n printer (Hp deskjet 710C). Namelijk dat wanneer ik iets in kleur wil uitprinten wordt het enkel maar in het paars uitgeprint. Het is begonnen toen ik een foto aan het uitprinten was. De eerste helft van de foto was perfect, maar opeens begint hij zonder enige reden in het paars verder af te printen (dus het zal wel niet komen omdat mijn inkt uitgedroogt was). Eerst dacht ik dat mijn inkt op was, maar toen ik er een nieuwe inktpatroon instak, was het ook allemaal in zwartpaars. Ik heb ook al meerdere malen een reiniging gedaan, maar dit helpt niets. Iemand raad?

Baloeke
5 March 2006, 18:11
Dit vond ik op de site van HP (http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=nl&lang=nl&cc=be&product=59307&dlc=nl&docname=bda00224)

PeterN
5 March 2006, 22:29
Ik had dat laatst ook in word met een hp printer, en niet te vinden wat de oorzaak was. Ik heb toen de afbeelding met een ander programma uitgeprint, dus niet word, en dat gaf geen probleem.
Daar ik gehaast was heb ik niet verder gezocht, en bij andere word documenten was het probleem er ook niet:damn:
Dus probeer eens met een ander programma, ofwel dat bewuste blad eens terug aan te maken, mss helpt het

Succes ;)