Volledige versie bekijken : virusalarm



slijkdabberke
5 March 2006, 23:55
ik heb windows xp pro met nod32 als antivirus maar bij het scannen kwam nod met deze melding win32\pswtoolRAS.A was een onderdeel van een programma is dat eigenlijk een virus want bij het ingeven bij google kreeg ik geen resultaat
alvast bedankt

jurgenv
5 March 2006, 23:56
geef eens de locatie van het geïnfecteerde bestand op

slijkdabberke
6 March 2006, 00:12
de juiste locatie weet ik nie meer van buiten het was op mijnf-schijf daar zit in de map back-up rockxp3 en daar had het mee te maken als ik dat nu probeer op te starten krijg ik een waarschuwing van de security suite van ewido is het aangeraden om dit bestand dan toch maar te verwijderen jurgen
dank u wel

slijkdabberke
6 March 2006, 00:13
http://www.breekpunt.nl/download.asp?id=2543

slijkdabberke
8 March 2006, 22:28
ik zal eens een hijack logje plaatsen

jurgenv
8 March 2006, 22:32
scan ander eens met ewido in veilige modus

slijkdabberke
8 March 2006, 22:41
ewido heeft al gescand maar niet in veilige modus , zal da anders eens proberen

slijkdabberke
9 March 2006, 00:12
ewido anti-malware - Scan rapport
---------------------------------------------------------

+ Gemaakt op: 23:07:16, 8/03/2006
+ Rapport samenvatting: 360E9343

+ Scan resultaten:

C:\Documents and Settings\jill\Cookies\jill@atdmt[2].txt -> TrackingCookie.Atdmt : Schoongemaakt met een backup
C:\Documents and Settings\kris\Cookies\kris@atdmt[2].txt -> TrackingCookie.Atdmt : Schoongemaakt met een backup
C:\Documents and Settings\kris\Cookies\kris@doubleclick[1].txt -> TrackingCookie.Doubleclick : Schoongemaakt met een backup
F:\back up\dap\DAP.exe -> Adware.Dap : Schoongemaakt met een backup
F:\back up\ultraiso\ultraiso\UltraISO7.2x-Patch.rar/UltraISO7.2x-Patch.exe -> Trojan.Agent.jh : Fout gedurende het schoonmake
F:\back up\ultraiso\ultraiso.rar/ultraiso\UltraISO7.2x-Patch.rar/UltraISO7.2x-Patch.exe -> Trojan.Agent.jh : Fout gedurende het schoonmake


::Einde rapport
jurgen hier het resultaat
niet veel bizonders he

slijkdabberke
11 March 2006, 22:02
mag slotje op