Volledige versie bekijken : telenet????



dapi
7 March 2006, 19:49
sinds een paar dagen valt men modem regelmatig uit allee de verbinding weg.
er zijn nog een paar mensen hier in de geburen en omstreken die hetzelfde probleem hebben.
heb naar telenet gebeld en ze wilde wel een technieker sturen maar omdat ik enkel maar op een zaterdag thuis ben willen ze ervoor 15€ aanrekenen
goe zot zou ikzelf zeggen
heeft er nog iemand last van het regelmatig uitvallen van de modem?
en weet er misschien iemand waar het aan ligt

greetings
Dapi:wall:

smurfslover
7 March 2006, 21:15
Nee nooit geen probleem maar check best even of je voeding geen slecht contact heeft.

dapi
8 March 2006, 00:10
ik bedoelde dat de verbinding wegvalt het powerlichtje van de modem blijft branden

greetings
Dapi

trebel
8 March 2006, 01:54
Om de 3 weken valt de modem hier uit,alles uit stopkontact trekken en na 1 minuut weer aankoppelen.Is waarschijnlijk truk van telenet om geld uit de beurzen van onhandige mensen te kloppen.Ik ken veel mensen die dit op regelmatige basis dit tegen komen en naar telenet telefoneren is nutteloos want het is altijd de schuld van uw pc en ze willen altijd komen kijken voor een prijsje.Iemand oplichten is niet verboden zolang je niet tegen de lamp vliegt.
SHEERS.

cooky
8 March 2006, 02:33
Ik heb nog nooit problemen gehad met telenet. Heeft altijd goed gewerkt.

XiMiE
8 March 2006, 15:14
ik heb dezelfde problemen met scarlet hier valt de verbinding om 8 kker per dag weg..
Ik heb gebeld en bij scarlet is het zo.. als de fout aan jou ligt = €50 (denk ik) en anders betaalt je niets.
Die is dus komen kijken en niks aan de hand zei hij. Dus wij moeten niet betalen. Het enige dat ik weet is dat er wel degelijk iets zwaar mis is met internet in België. Wij hebben nog nooit zo'n probleem gehad en de verbindingen zijn dus OK. Ik wacht nog op een oplossing
Raar dat het bij telenet ook zo is (via kabel) en heb je nog altijd tv of ruis ofzo?
anders kan het zijn dat de kabels niet meer goed zijn ofzo..
(ben geen expert é)

dapi
8 March 2006, 17:57
tv ontvangst nog steeds goed daar heb ik gen problemen mee

greetings
Dapi

Ché
8 March 2006, 21:01
Installeer telenet easycare en laat het eens draaien.

serna
9 March 2006, 18:49
Ja telenet valt nu en dan wel eens weg maar dan heb ik ook een slechte ontvangts op de TV en ook geen telefoon meer. Heb vroeger al eens easycare geinstalleerd. Niets te vinden.

klaaske
11 March 2006, 12:23
Telenet doet het uitstekend voor mij. Vorig jaar eens probleempje met (oude) modem gehad : volgende dag (zaterdag) kwamen ze al een nieuwe installeren zonder kosten.

2B's
11 March 2006, 16:45
Moet je toch even aan de mensen van telenet vragen om je modem uit te pingen of de verbinding na te gaan. Enkele weken terug is mijn oude router (welke van bij het ontstaan van telenet werd geplaatst) definitief beginnen stotteren. Bij telenet kon men perfect nagaan dat hij elke 35 seconden uitviel en dat daar de fout zat. Waarom zouden ze dat bij jou niet kunnen?

dapi
11 March 2006, 17:00
hebben de modem gepingt toen ik ofline was maar geven niet toe dat de fout bij hen ligt nu doet hij het weer goed
maar ik moest wel betalen voor dien technieker omdat die op nen zaterdag moest komen

greetings
dapi

lindavancolen
11 March 2006, 17:25
Mijn voeding was ook kapot, eerst heel de tijd uitvallen. Toen efkes alles uit stopcontact, er weer in en de voeding was heel naar de *.
Gebeld naar Telenet (op zaterdag) hebben mijn verbinding nagekeken en meteen gezegd: zal aan de voeding liggen. We sturen u een nieuwe voeding met TaxiPost. Maandag of ten laatste dinsdag ging ik die ontvangen.
De maandag rond 17u kon ik de nieuwe voeding al aansluiten en vrolijk verder surfen.
Het mag gezegd worden als het goed is ook, en ik heb nog geen enkele klacht over Telenet.
Hopelijk raakt het jouwe snel opgelost.

greg
12 March 2006, 00:40
ik heb dat probleem ook voorgehad op de 2de pc,na 45 minute aan telefoon en nog geen oplossing heb ik dan zelf alle stekkers dat met telenet te maken heeft uitgetrokken en na 1 minuut terug insteken en probleem heeft zich sindsdien niet meer voorgedaan.

als er iets moet vervangen worden bvb je modem,dan vind ik toch dat ze niks mogen aanrekenen,je hebt er tenslotte al eens voor moeten betalen.

broekie
13 March 2006, 13:34
heb ook 2 x dat probleem gehad , telenet heeft nu zwaardere versterker geplaatst en alles is opgelost.