Volledige versie bekijken : inkt droogt heel snel uit



Sille
8 March 2006, 16:10
allo mensen ik heb hier nu een lexmark z34
en de inkt als je niet genoeg print is die na een week uitgedroogd:cry:
mijn pa zit met een hele oude HP printer en die heeft 2 jaar stil gestaan en die zen inkt werkt nog perfect wat kan ik nu doen om mijn printer ook iets langer die inkt te laten goed houden want tenslotte koste die cartige veel geld

GuntherS
8 March 2006, 16:17
Ik heb hééél slechte ervaringen met lexmark, namelijk hetzelfde probleem als jij.
Ook iemand in mijn familie had zo een lexmark printer via via gekocht (tweedehands) en moest om de week een nieuwe inktpatroon kopen omdat die steeds uitdroogde en na enkele weken de printer buitengesmeten en een hp gekocht en het probleem was opgelost. Bij mij moet niemand meer afkomen met een lexmark alleszins.

Sille
8 March 2006, 16:22
kzen ook van plan nen nieuwe te halen want den deze pff van printen geen problemen ma da verdroge van die inkt pff kzou der iets van krijgen.

Mp3Tjoeper
8 March 2006, 16:37
Ik heb ooit n'n Lexmark gekocht en dat was de grootste miskoop aller tijden

Heb dat ding echt naar buiten gesmeten

Lexmark never again ( ik krijg de rillingen ervan )

Clioke16V
8 March 2006, 16:46
Ik had HP > print wel goed, maar inkt te duur.

Nu heb ik Epson > wel, die print nog wel paar keer beter.

Canon is ook goed.

Fakke_Berto
8 March 2006, 17:13
Wordt die inktkop in ruststand dan niet hermetisch afgesloten bij een lexmark?

Nostradamus
8 March 2006, 19:06
Een kennis van mij had dat probleem ook, ik ben dus even gaan kijken en de oplossing was bij haar direkt gevonden. De printer stond nogal dicht bij de verwarming :)

Sille
8 March 2006, 19:16
hier staat de printer helemaal aan de andere kant dus :p dat kan het niet zien maarja canon enz koste veel geld he ;)

Clioke16V
8 March 2006, 22:05
Mijn printer staat op 30 cm van verwarming en hier droogt niks uit > ja men keel af en toe :D

werkbeest
13 March 2006, 17:48
Ik heb altijd hp gehad en vul zelf de inktpatronen op in het begin een beetje aan leren maar de prijs is :10 zie http://www.activity-invest.com (http://www.activity-invest.com)

nielsvandesype
14 March 2006, 20:14
Zijn het inktpatronen van Lexmark zelf of hervulbare patronen of goedkopere? Je zou nog kunnen gaan kijken naar hun support en garantie : http://www.lexmark.nl/uncomplicate/channel/sub/home/0,7067,256205_146631053_0_nl,00.html

gotenks
14 March 2006, 20:18
mijn allereerste printer is een HP en nooit problemen mee gehad :)
en kwaliteit van printen en scannen :good:

Sille
15 March 2006, 20:49
het zijn de inktpatronen van lexmark zelf en niet hervulbaar dus

Wayne
15 March 2006, 21:25
mijn eerste printer was een hp ook
nu een canon
Reden de kostprijs van de inktpatronen (voor een canon printer)is hier toch doorslaggevend.

pluisje
19 March 2006, 00:32
het zijn de inktpatronen van lexmark zelf en niet hervulbaar dus


ze zijn wel hervulbaar hoor Sille ik vul de mijne ook zelf en heb een lexmark x1130 bij het kleurenpatroon voorzichtig dekseltje proberen los maken, vullen en met plakband terug dichtplakken en bij de zwarte van boven een gaatje in maken juist groot genoeg voor de naald, wel proswerkje maar bespaart veel in kosten ;)

zariash
19 March 2006, 00:56
ze zijn wel hervulbaar hoor Sille ik vul de mijne ook zelf en heb een lexmark x1130 bij het kleurenpatroon voorzichtig dekseltje proberen los maken, vullen en met plakband terug dichtplakken en bij de zwarte van boven een gaatje in maken juist groot genoeg voor de naald, wel proswerkje maar bespaart veel in kosten ;)
ik heb ook een lexmark en vul alleen de zwarte inkt er was een speciale houder bij om het patroon in te plaatsen en zelfs een boortje om een gat in het deksel te boren bij de houder was een deksel zodat het gaatje op de juiste plaats zit
ik heb al 2 jaar geen zwart patroon meer gekocht en kan nog 4 keer vullen en ik heb slechts 16 euro betaald voor deze set.
grtjs

1pele1
19 March 2006, 01:11
heb nu al twee jaar een lexmark 1100 serie all in one en er nog nooit problemen mee had.