Volledige versie bekijken : Laatste 8 maanden Logitech muisen zijn 0/10



teken
9 March 2006, 05:46
De laatste maanden vind ik logitech hun muisen een O.
ik spreek van de gewone muizen met zo een lichtje onderaan.

-Heel veel mensen ca 20. Hebben last dan hun pijltje van de muis soms
Vanzelf verspringt naar een bepaalde hoek, plaats van het sherm.

- Daar is infeite geen reden toe, want de computers in kwestie zijn Top perfect.
Zelfs zijn daar 4 Gloed nieuwe pc tussen.

Ik zelf heb dit probleem ook. ik denk zelf er bij dat het probleem zal liggen bij winxp.
ik ben daar nu niet zo van zeker. Maar die updates zijn Volgens mij de oorzaak.

-Toen ik mailde naar logitech 5X , kreeg ik nooit een antwoord.
1x mailde ze me met drivers , en is uw pc balblabla in orde en al van de rommel vragen.

-Logitech beweert dan ook, Dat deze 20 Computers niet inorde zijn, waarvan 4 Gloed nieuwe, en waarvan er gewoon een paar mensen, juist een andere muis hebben gekocht.


-Als Iemand Hier op de aardbol, Een Oplossing Weet op dit gebeuren,
ik zou u zeggen, Bel naar logitech, en Verkoop uw Antwoord. want zij weten er geen.
U zal nog rijk worden dan. lol.

Wel ik heb een muis liggen 1200dpi , maar ben deze niet zogewoon,
het gaat een beetje tevlug volgens m'n gedacht, en zelf na de instelling.
Ik hou het liever bij een normale muis.

-Naar horen zeggen is een normale logitech muis van 800Dpi al voldoende.
Ik ga deze kopen een deser weken, en uit testen. Laat hopen dat het inorde is.


Maar de vraag zal dan ook steeds blijven, Waarom FLippen die muisen va nlogitech
de laatste tijd ?

Fakke_Berto
9 March 2006, 18:17
Is dat een usb muis of een ps/2?

kevinthekiller
9 March 2006, 18:22
mx518 hier no problems at all je moet wel gewoon zien dat je die domme software niet installeert want die werkt slecht

Silverwing
10 March 2006, 20:46
Heb overlaatst ook probs gehad met een nieuwe logitech muis,al waren mijn probs van een andere aard.Heb toen ook veel negatiefs gelezen over de laatste logitech muizen.In de winkel heb ik na lang aandringen een andere mogen kiezen al vonden ze geen enkele fout aan de muis
Toch heb ik terug een logitech gekoazen,maar één zonder lichtje.Kan ze zelfs als afstandsbediening gebruiken als ik muziek afspeel op de pc ,de batterijen gaan tot 3x langer mee en ben tot hiertoe zeer tevreden over die muis.

kurt0015
10 March 2006, 21:15
Ik zelf heb geen problemen met men muis men logitech mx1000 werkt nog perfect naar behoren. Heb met men vorige muis ook wat problemen gehad. ik heb hem tegen de muur kapot gegooit :evil:. Heb toen maar de logitech mx1000 gekocht.

PorkyFrost
10 March 2006, 22:38
De laatste tijd hebben bijna alle muizen dat hoor :damn: wij hebben hier windows muizen, trust muizen, logitech muizen, en bij al die optische muizen verspringt de cursor

Clioke16V
10 March 2006, 23:20
Dan hebben jullie toch raar muizen, ik nog niks problemen gehad met MX1000 nu, men vorige optische draadloze en dan nog 1tje met draad en optisch. Werken stuk voor stuk goed en zijn allemaal van Logitech.

jean-paul
10 March 2006, 23:34
wel opletten welke muismat men gebruikt bij optiche muizen.
liefst geen rode achtergrond en zeker geen plastieken muismat of die van boven geplastifiseerd zijn.
ik persoonlijk gebruik gen muismat met mijn optische muis.

Clioke16V
11 March 2006, 02:43
Idd, kan ook voor veel problemen zorgen, ik gebruik een groot exemplaar 40 cm * 30 cm ) van de normale muismatjes, dus met stof bovenop. En ik moet niks anders hebben.

PorkyFrost
11 March 2006, 13:49
De laatste tijd hebben bijna alle muizen dat hoor :damn: wij hebben hier windows muizen, trust muizen, logitech muizen, en bij al die optische muizen verspringt de cursor

ik wil hier even nog iets aan toevoegen, het is net de logitech muis die NIET verspringt :D

2B's
11 March 2006, 16:36
Ik werk al meer dan 4 jaar met een logitech toetsenbord en bijhorende muis. Jouw probleem ken ik, heb ik ook meegemaakt maar dan alleen maar omdat mijn muismat kreuken vertoonde. Heb dus alweer een tijdje een anderen (met stof bekleed) en het probleem is geheel verdwenen. Volgens mij ligt het dus niet aan de software.

vanic
11 March 2006, 19:07
mx518 hier no problems at all je moet wel gewoon zien dat je die domme software niet installeert want die werkt slecht

dit lees je inderdaad op andere forums... de software niet installeren...