Volledige versie bekijken : NOD32 , McAfee ?



samsu
9 March 2006, 18:46
Dag beste forumleden ,

Ik zit met een klein vraagje nl. i.v.m een virusscanner. Ik heb momenteel NOD32 op mijn PC staan en laat hem scannen en er komen allemaal blauwen bestanden te staan (fout volgens nummer 4 staat er achter) en dan als hij gedaan is duw ik Schonen en laatik dit doen ... Maar is het dan gedaan met scannen en virussen eventueel verwijderen? Ne kennis van mij werkt op een PC bedrijf en heeft op zijn PC(zowel Thuis als op zijn werk, hij doet ook aan PCs samenstellen en software enzo... tegen antispyware)McAfee staan , welke weet ik niet het eneige wat ik weet is dat het een blauw schildje is als icontje. Hij radde mij deze aan , zou ik zijn raadopvolgen ?

Alvast Bedankt

Beamerke
10 March 2006, 13:44
Als je kan kiezen tussen NOD32 en MCafee......dan moet je zeker NOD32 houden :good:

cruwero
10 March 2006, 13:58
(fout volgens nummer 4 staat er achter)
error 4 is je pagefile.sys deze is gelocked,je swapfile dus je kan op die bluawe file’s event rechts klikken dan daar kan je info opvragen,maar ik zou deze hoeden het is één van de betere zoniet de beste virusscanner en leunt niet echt op je systeem:
Henk

fieldoxide
10 March 2006, 14:04
Ik zou persoonlijk ook nod32 houden,is echt een zeer goede virusscanner en neemt weinig geheugen in.

barbapapa5800
10 March 2006, 16:31
én nod32 kan je zo instellen dat ie nog eens heel veel adware/spyware tegen houd.

ik dacht laatst, laat ik maar eens spysweeper installeren en scannen.
niet 1 probleem gevonden, na +/- 3 maand op het net te zitten...
:bow: NOD32:bow:

Mp3Tjoeper
10 March 2006, 16:44
Als je kan kiezen tussen NOD32 en MCafee......dan moet je zeker NOD32 houden :good:

ZEKER WETEN GEWOON DOEN :good: :good:

samsu
10 March 2006, 17:39
én nod32 kan je zo instellen dat ie nog eens heel veel adware/spyware tegen houd.

ik dacht laatst, laat ik maar eens spysweeper installeren en scannen.
niet 1 probleem gevonden, na +/- 3 maand op het net te zitten...
:bow: NOD32:bow:

Hoe kan hij dan Spuware tegen houden met werlke instellinge ?

barbapapa5800
10 March 2006, 17:50
kijk hier (http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=37509) eens voor de uitleg...

werkt dus echt :good:

samsu
11 March 2006, 09:27
Thanks voor die site , het werkt ! Nice

slijkdabberke
22 March 2006, 21:23
na mijn computerscan door nod32 staan al mijn files in't blauw met de foutmelding bestand geblokeerd , is dit normaal werden deze bestanden dan wel gescand , of werden deze bestanden gewoon niet gescand , ik had deze antivirus geinstaleerd omdat deze op dit forum zo hoog aangeschreven werd maar dit is een van de eerste keren dat ik dit voor heb (ik heb deze 2 weken geleden geinstaleerd )voordien had ik kaspersky en daar kon ik mijn wachtwoord ingeven voor beveiligde bestanden te scannen , moet ik dit bij nod32 ook doen ezoja waar moet ik dit dan doen
alvast bedankt

barbapapa5800
23 March 2006, 07:29
als ik me niet vergis zijn de bestanden in het blauw in gebruik door een ander programma.
staat er geen code bij? code 4 ofzoiets.
type de code eens in bij google...
het is niet omdat je andere virusscanner deze bestanden niet weergaf, dat die wel gescannded werden.

NOD32 :good:

samsu
23 March 2006, 13:35
In het blauw , met Code 4 zijn de Programmas , Files die je op dat moment van de scan openstaan of gebruikt , kan geen kwaad dus

slijkdabberke
23 March 2006, 20:50
oke bedankt :thx::thx::thx: