Volledige versie bekijken : DVD-recorder



spruit
9 March 2006, 19:39
Ik heb mij gisteren een sony dvd-recorder ( RDR-HX710) aangekocht, kostprijs 499€.
Heb nu juist een artikel (http://217.19.236.66/Cebit2006/?p=27)gelezen.

Ik begin mij dan toch vragen te stellen, zo van, kan ik zo'n "schijf" afspelen/opnemen?

Komt er op neer,als ik zo'n bedrag neerleg voor iets dergelijks, en men leest dan zo'n dingen

stallion
9 March 2006, 22:06
Zoals alles komt er regelmatig vernieuwing, en gelukkig maar.
Je blind staren over wat er in de loop der jaren zal veranderen heeft weinig zin hoor. Ik heb er mij en hele goedkope aangeschaft (+-300€)
Ik ben er zeer tevreden over, terwijl sommige duurdere modellen niet alle mogelijkheden aankunnen. Sommigen krijgen er nog kop nog staart aan hoe het komt dat hun uitvoering bepaalde filmpjes niet ondersteund.
Wijze raad, zodra je toestel uit garantie is (in mijn geval 3 jaar) is het tijd om te veranderen naar een moderner toestel. Zo ben je altijd mee met je tijd en vermits je eerste toestel niet zo erg verouderd is, raak je die voor een schappelijk prijsje gemakkelijk kwijt....

nielsvandesype
14 March 2006, 20:19
Je dvd-recorder kan GEEN blueray lezen of schrijven. Enkel deze formaten zijn ondersteund :Opnemen op DVD-R/DVD+R/DVD-RW/DVD+RW (tweevoudige RW-compatibiliteit). Dat is het spijtige je koopt iets heel duur en even later zijn er al beter op de markt. Dat is bij elke electronica zo. Die evolueren razendsnel.