Volledige versie bekijken : payservers??



frietje
10 March 2006, 15:54
hallo
ik wist niet goed waar ik deze vraag moest zetten daarom zet ik hem hier maar
heeft er soms iemand ervaring met de payserver smsusenet flexi-xs? Ik weet dat er al uitvoerig over gepraat is over die payservers maar ik krijg er kop noch staart aan als ik die allemaal naast elkaar zet.welke is een goede payserver qua kwaliteit-verhouding. vroeger gebruikt ik eweka maar ja....... ik ben op zoek naar zoiets in de aard met dezelfde snelheid enz. ik ben wel telenetter en zie dat er veel payservers zijn die met adsl werken en ben eigenlijk niet van plan om over te stappen naar adsl.weet iemand raad?
mvg frietje

bensix
10 March 2006, 16:17
virtualbox en usnet4u zijn degene die ik gebruik. Meningen zijn verdeeld. Virtualbox heeft van zijn pluimen verloren en usenet is goedkoper maar ben er wel tevreden van.

barbapapa5800
10 March 2006, 16:28
payservers die met adsl werken?
een payserver is niet afhankelijk van welk connectietype dat je gebruikt (lees telenet).
een payserver werkt met telenet altijd, tenzij ze je payserver blokkeren zoals eweka/telenet.
neem eens een kijkje bij astraweb pay by download zal het beste zijn qua prijs/kwaliteit. 22 euro (25$) voor 90 gig.
als je maar een limiet hebt van 10 gig/maand kom je hier al een heel eind mee :good:.
de retentie is ook heel goed, nl 30 à 35 dagen.

frietje
10 March 2006, 17:00
http://www.dommel.com/nl/adsl/index.php?cust=comp

wat bedoelen ze dan hier mee? gaat toch over een adsl verbinding of begrijp ik dat verkeerd?

frietje
10 March 2006, 17:03
ik denk al dat ik het gezien heb, ik heb zelf een fout gemaakt denk ik, dit is volgens mij geen payserver :shy:

barbapapa5800
10 March 2006, 17:30
dit is idd geen payserver :D

Kokki
10 March 2006, 18:03
Maar een goede provider die een (pay)nieuwsserver aanbied aan zijn klanten. Maw. je kan er downloaden van giganews (payserver) maar met een snelheidsbeperking en zonder er dus extra voor te betalen.