Volledige versie bekijken : TFT: Samsung SyncMaster 913V



delinquente
11 March 2006, 17:12
Hallo, wat denken jullie van dit scherm? Het zit namelijk zo wou vandaag een Acer tft-scherm gaan kopen en eeuh de winkelier zei dat er elke dag een kapotte Acer terugbinnen komt. Men goesting was direct over! Nu is men oog gevallen op deze Samsung. Niet echt duur, ongeveer 299. Hier zijn de specificaties

Greetz

Specificaties
type beeldscherm TFT/TN
beelddiagonaal 19"
dotpitch 0,294
aantal kleuren 16.2M
kijkhoek h/v 160°/150°
contrast ratio max. 600:1
helderheid 250 cd/m2
responstijd 12 ms
max. resolutie 1280x1024

Electrische data
horizontale frequentie 30-81 kHz
verticale frequentie 56-75 Hz
max. energieverbruik 38 W
standby mode <1 W

Signaal
input connector VGA (15 Dsub)

Features
functies MagicBright
speakers x

Fysieke data
afmetingen ( bxhxd ) 423x428x200
gewicht 5,5 kg
monitor stand vast
wall mount data VESA 100
certificaat TCO '99
kleuren zilver
accessoires VGA kabel

zariash
11 March 2006, 17:30
lees hier eens
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1108271///tft%2Cultieme
grtjs

Clioke16V
11 March 2006, 19:31
Ik heb samsung en ben hier zeer tevreden over, en hetgeen jij hier laat zien is nog wel stuk beter dan mijn.

Ik heb de Syncmaster 710V

Uw contrast is zeer goed, responstijd is meer dan voldoende om te gamen etc. Helderheid "denk" is zelfde als het mijne.

En persoonlijke smaak > als ik mag kiezen tussen Samnsung en Acer ga ik direct voor de Samsung.

delinquente
11 March 2006, 22:20
Ik heb samsung en ben hier zeer tevreden over, en hetgeen jij hier laat zien is nog wel stuk beter dan mijn.

Ik heb de Syncmaster 710V

Uw contrast is zeer goed, responstijd is meer dan voldoende om te gamen etc. Helderheid "denk" is zelfde als het mijne.

En persoonlijke smaak > als ik mag kiezen tussen Samnsung en Acer ga ik direct voor de Samsung.

Ja weet je, die design van die Samsung is pakker beter ten eerste al dan die Acer...Samsung sprak mij van in het begin zowiezo meer aan dan die Acer. Maar hetgeen ik nu nog altijd niet snap is, waarom zijn er zo'n grote problemen met die Acer!:damn:

Op dit moment ben ik dus voorstander van deze syncamster en die syncmaster 930 BF...die wel 399 € kost. Dus daarmee dat ik voor deze versie lager gaan, kdenk da die goe genoeg is:D Volgende week halen sésjiek

Clioke16V
11 March 2006, 23:09
Ok, normaal ga je er geen slecht woordt over kunnen zeggen.

Greetzzz...

whoopie
12 March 2006, 01:40
ik heb sinds kort de syncmaster 930 BF ! ben hier tot nu toe tevreden over ! en mijn 2 vorige waren er van acer.
en moet je zeggen, het eerste was nen 15", toen die in het begin uitkwamen, en hier was ik zeer tevreden over! wat betreft films, tekstverwerking enzo... , maar men tweede, ja..., dat was iets anders ! mijn tweede was nen 19" van acer.
kortom, niet tevreden ! en nu mijn eerste samsung, heb hier en daar wel wat bedenkingen maar dat zal wel aan mijn instellingen liggen.
ik zou zeggen, ga voor die samsung, je zult het je niet beklagen ! en de 930 BF is hier en daar al te verkrijgen voor 359 € !

PorkyFrost
12 March 2006, 14:21
Ik heb de samsung syncmaster 913v, voor mij een superscherm, ik game soms/vaak :p en ik heb geen last van ghosting, de functie magicbright is echt superhandig, de van tervoren ingestelde helderheid krijg je in een second.
de helderheid van het scherm was gewoon om omver van te vallen (ik kom van een medion scherm en ik was er ook wel blij van) voor mij is dit scherm gewoonweg perfect :)

delinquente
12 March 2006, 15:12
Ik heb de samsung syncmaster 913v, voor mij een superscherm, ik game soms/vaak :p en ik heb geen last van ghosting, de functie magicbright is echt superhandig, de van tervoren ingestelde helderheid krijg je in een second.
de helderheid van het scherm was gewoon om omver van te vallen (ik kom van een medion scherm en ik was er ook wel blij van) voor mij is dit scherm gewoonweg perfect :)

AAAAAh COole en positieve reacties, hier krijg ik nog meer goesting van om hem te gaan halen. Tja zal voor de woensdag worden want na tschool sluiten de winkels bijna:cry:

Ik zien er naar uit, van een Vibrant CRT 17 inch naar een Samsung 913V 19 inch (groot verschil é:p )

thx voor de reacties