Volledige versie bekijken : Nero 7



desje
11 March 2006, 17:42
onlangs heb ik nero 7 geinstalleerd maar wat is nu mijn probleem,als ik mijn cd voorbereid om te maken in burning rom en de liedjes of tracks toevoeg kan ik niet meer naar nero express gaan door op het icoontje te drukken bovenaan zodat ik de 2 seconden pause kan verwijderen
als ik druk op het icoontje nero express komt er een nieuw blad en vroeger had ik dit niet
hoe komt dit of moet ik nu rechtstreeks met ner express starten

desje
15 March 2006, 21:42
ik zal het anders formuleren kun je niet meer met dezelfde instellingen gaan van burning rom naar nero express en omgekeerd
telkens ik dit doe zijn de tracks die ik wil branden verdwenen met andere woorden ik moet opnieuw beginnen
vroeger met nero 6 kon je dit wel,is dit soms één of andere instelling die niet meer juist staat

cruwero
15 March 2006, 21:44
Dus neem nero 6 vele met mij vinden nero 7 gewoon bagger:
Henk

ghost
15 March 2006, 21:48
Waarom doet je eerst in burning rom uw taken en daarna wilt je naar ,nero express ? Klik dan rechtstreeks voor alleer je uw taken doet , op nero express.
Indd gelijk ook cruwero het zegt vele hebben probs met nero 7.

desje
16 March 2006, 16:11
ik vind in burning rom het veel gemakkelijker om de tracks toe te voegen en dan naar nero express te gaan om de titels te corrigeren en de pause tussen de tracks te veranderen,maar helaas dat gaat nu niet meer
wat nero 6 betreft ik zou dit wel terug willen maar heb helaas de cd rom niet in mijn bezit zodat ik deze niet meer kan installeren
alvast bedankt maar veel verder sta ik nog niet