Volledige versie bekijken : toetsenbord belkin



moonracer
12 March 2006, 11:56
De mediatoetsen zoals openen mail,explorer enz.. weigeren dienst.Alle andere toetsen doen het perfect.Ik heb al een nieuwe herinstallatie van de driver gedaan maar dit helpt niet.Iemand enig idee ?

2B's
12 March 2006, 12:11
Heb dit probleem al enkele keren voorgehad met een Logitech toetsenbord. Ik neem aan dat het een USB aansluiting heeft met pluggen die in de vroeger voorziene plaatsen voor toetsenbord en muis dienen aangesloten te worden. De software voor mijn toetsenbord en muis heb ik verwijderd. Ik heb de computer afgezet en daarna de pluggen voor het toetsenbord en de muis uit mijne pc verwijderd en een oude muis aangesloten. Ding terug opgestart en laten doorgaan tot windows volledig opgestart was. Daarna heb ik terug mijn toetsenbord aangesloten en via de wizzard "hardware" terug laten zoeken en werkte toen perfect. Ik hoop dat dit ook jouw probleem oplost.

nielsvandesype
14 March 2006, 20:08
Soms bij een softwareupdate van je toetsenbord kunnen de toetsen weer op standaard gezet worden maw dus geen functies meer aangekoppeld.(heb dit ook al meegemaakt na een update) Controleer dit eens even ga naar start,configuratiescherm,printers en andere hardware,toetsenbord,knoppen,controleer daar of de knoppen nog goed gencofigureerd zijn. Bevestig dan met toepassen en ok.

sneyman
27 June 2006, 16:37
probleem is opgelost : in bios USB LEGASY disabled

sneyman
27 June 2006, 16:38
toch allemaal bedankt voor de reacties