Volledige versie bekijken : Klein miezerig USB probleem



Milo
13 March 2006, 18:17
Wel ... Ik heb hier hetvolgende :
Een persoon meld me datr sind kort van als hij zijn pc aanzet tot hij deze sluit , telkenmale het enreverende geluidje verkrijgt van een USB device dat woord aan / af de pc gekoppeld .
Euhm , er gebeurd niks ...... Dus géén usb device dat word in of uit geplugged .
Waar kan de oorzaak aan liggen ?

Graag iemand .... ?
Kweet et ik stel lastige vragen , nja , euhm ik weet veel zelf ...... lang met pc'kens bezig , gnignigni :-)

HANNELORE_COUCK
13 March 2006, 18:34
Wat zijn enreverende geluidjes? :damn:? boedoel je enerverende?

Milo
14 March 2006, 13:11
jajajajajaja
Kende da , ne mens die té rap tikt ????????????
Wel nja dan komt ge zo'n dingen tegen
Euhm nja
ik bedoelde ENERVERENDE :-)

Heezy
14 March 2006, 17:20
Heeft hij een SATA schijf?

Milo
15 March 2006, 15:06
Heeft hij een SATA schijf?

Nope , géén Sata Harddisk aanwezig ... is nog een IDE ....

Greetz ....

Weet ge mss ergens een oplossing ?

vanic
16 March 2006, 10:04
interne cardreader?

Milo
22 March 2006, 12:43
nope cardreader

PeterN
22 March 2006, 14:17
Ik zou allesinds eerst de pc eens volledig checken op vieze dingen (virussen ,malware)
Daarna zou ik in hardware lijst eens zien als de drivers goed zijn geînstalleerd. Als het om XP gaat zou ik, zelfs al staan ze inorde, alle usb devices eens wissen en de pc terug opstarten. XP herkend dan terug de nieuwe hardware en installeerd alles terug.
Niet dat ik dan de oorzaak weet, of het probleem daarmee is opgelost, maar het is toch al een begin om van te vertrekken...

Milo
8 May 2006, 15:05
Doe dat hier maar dicht zenne , problem is solved .
Euhm ik heb de persoon zijn bakske eens opengesmeten , al zijn stof eruit gehaald ...
En euhm zijn usb poort ook eens uitgekuist met een wattenstaafje .....
Der zat daar en klein stuksken hout in , hoe da er is gekomen i dunno , maar ja , ge ziet et é , ik heb gecheked op ' Vieze dinges' , lol petern ;)