Volledige versie bekijken : Word paginanr



élenias
13 March 2006, 20:57
Ik moet voor mijn eindwerk op sommige pagina's de nummering wegdoen, maar de pagina moet wel meegeteld worden in de nummering. Iemand een idee hoe ik dit kan doen? Kheb al alles geprobeerd en ben ten einde raad !


Alvast heel erg bedankt!

nielsvandesype
13 March 2006, 21:30
Normaal moet je dan werken met sectie eindes en dan zelfde als vorige uitvinken. Dat moet je enkel doen op de pagina's die doorgenummerd moeten worden maar waar het paginanummer niet mag worden weergegeven.

g_man
13 March 2006, 21:33
Kijk hier eens : http://office.microsoft.com/nl-be/assistance/HA011165141043.aspx

J.W.
13 March 2006, 21:34
Ik moet voor mijn eindwerk op sommige pagina's de nummering wegdoen, maar de pagina moet wel meegeteld worden in de nummering. Iemand een idee hoe ik dit kan doen? Kheb al alles geprobeerd en ben ten einde raad !


Alvast heel erg bedankt!

Open Koptekst en Voettekst, klik op "Paginanummer invoegen" - klik op Pagina-instelling (open boekje) en zet een vinkje bij tabblad Indeling "even en oneven verschillend" - klik nu in koptekst en voettekst op "Volgende weergeven" en voeg daar geen paginanummer in. Sluit nu koptekst en voettekst. Er staan nu paginanummers op de onpaar bladzijden en geen op de andere bladzijden. De nummering is nu 1 - 3 - 5 - 7 enz.

spruit
15 March 2006, 20:11
Open Koptekst en Voettekst, klik op "Paginanummer invoegen" - klik op Pagina-instelling (open boekje) en zet een vinkje bij tabblad Indeling "even en oneven verschillend" - klik nu in koptekst en voettekst op "Volgende weergeven" en voeg daar geen paginanummer in. Sluit nu koptekst en voettekst. Er staan nu paginanummers op de onpaar bladzijden en geen op de andere bladzijden. De nummering is nu 1 - 3 - 5 - 7 enz.

kdenk niet dat het hier gaat om even en oneven pagina's...;)

Ché
17 March 2006, 10:16
Vind je niets terug in de help van word?

compuchrisje
17 March 2006, 18:29
'k Kan hier kopiëren en plakken, maar zou te gek zijn. Kijk zoals Ché zei in de helpafdeling van word en zoek: Een afwijkende koptekst of voettekst maken voor een deel van een document.
Paginanummering wordt als voettekst beschouwd; let er wel bij op dat je telkens de sectie terug afsluit. Over het gedrag van de paginanummering (het verder doorlopen ervan) heb ik niks geprobeerd. Als die terug van 0 zou beginnen, moet je dat dus telkens opnieuw aanpassen via Invoegen - Paginanummering - en dan het nummer aangeven vanaf deze sectie. Beetje knutselwerk ja, spijtig genoeg.

zariash
17 March 2006, 18:59
ik heb een gelijkaardig probleem gehad en toen heeft mij ook niemand echt verder kunnen helpen .tenzij op deze manier ik han gewoon op elk blad zelf
de nummering ingevoegd via afbeelding invoegen en dat was binnnen 10 min gebeurd naar het andere was ik al twee dagen op zoek.
grtjs

spruit
17 March 2006, 19:54
wat je misschien kan doen is een leeg tekstvak bovenop de nummering plaatsen. Ik doe dat zo in publisher, en de nummering loopt door, en op de pagina's waar je zo'n tekstvak gezet hebt, ziet men geen nummering...;)

J.W.
17 March 2006, 21:01
wat je misschien kan doen is een leeg tekstvak bovenop de nummering plaatsen. Ik doe dat zo in publisher, en de nummering loopt door, en op de pagina's waar je zo'n tekstvak gezet hebt, ziet men geen nummering...;)

Zal waarschijnlijk niet werken in Word. Vanaf het ogenblik dat u naast het tekstveld klikt is de nummering (invoegen paginanummering) terug zichtbaar. Over gewone tekst werkt het wel.

spruit
17 March 2006, 21:26
Zal waarschijnlijk niet werken in Word. Vanaf het ogenblik dat u naast het tekstveld klikt is de nummering (invoegen paginanummering) terug zichtbaar. Over gewone tekst werkt het wel.

juist ff getest. is te doen J.W.
Na uitschakelen kop/voet, dan gewoon een tekstvak erover, en is het nr verdwenen. daarna moet je wel tekstvak aanpassen voor de lijnen, anders zie je het vierkantje ;)

J.W.
17 March 2006, 21:58
juist ff getest. is te doen J.W.
Na uitschakelen kop/voet, dan gewoon een tekstvak erover, en is het nr verdwenen. daarna moet je wel tekstvak aanpassen voor de lijnen, anders zie je het vierkantje ;)

Nu werken beiden, kop- voettekst en invoegen paginanummers. Daarstraks werkte het niet met invoegen paginanummers. Ik heb nu nochtans net hetzelfde gedaan als toen.

J.W.
17 March 2006, 22:06
misschien vindt u hier iets in:

http://office.microsoft.com/nl-be/assistance/HA011165141043.aspx