Volledige versie bekijken : problemen met logitech mx1000 muis



fieldoxide
13 March 2006, 22:05
Hallo,
de laatste tijd heb ik regelmatig problemen met mijn logitech mx 1000 muis,telkens als ik de pc uit stand by stand wil halen reageert de muis niet meer,de cursor blijft dan staan op het scherm als ik er mee beweeg,resetten en op en af zetten van de muis lukt ook niet,de enige oplossing dan is mijn pc afzetten en terug opzetten,iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn,ik gebruik de laatste driver van de software van de muis.:rolleyes:

GuntherS
13 March 2006, 22:09
Ik zou dat stuurprogramma van Logitech verwijderen.
Er zijn namelijk nogal veel problemen met die stuurprogramma's.
De kans is dan groot dat je muis dan wel weer beter werkt.

fieldoxide
13 March 2006, 22:14
Ik gebruik als stuurprogramma logitech setpoint controlcenter 2.47.864,stuurprogrammaversie 2.47.864,dit programma start mee op als ik mijn pc opstart,het is wel een zeer handig programma omdat je daar direct aanpassingen aan je muis kan doen die je anders volgens mij niet kan aanpassen zonder stuurprogramma.;)

GuntherS
13 March 2006, 22:29
Ja, dat kan ik best begrijpen.
Maar dat kan juist de oorzaak voor uw probleem zijn.
Je bent natuurlijk niet verplicht om dat te doen he, ik ken gewoon meer gebruikers met een MX1000 lasermuis die kleine probleempjes hadden.
Deze zijn allemaal één voor één opgelost door de setpoint te verwijderen.
Hoewel dit eigenlijk niet zou mogen.

Euhm.. nog iets wat kan helpen:
Heb je de muis aangesloten via USB of PS/2?
Sluit hem eens aan op de andere mogelijkheid, dat kan ook helpen.

fieldoxide
13 March 2006, 22:33
Ik zal beginnen met de driver van de muis te verwijderen ,de muis is aangesloten via de ps/2 aansluiting achteraan op mijn pc,ik zal ze ook eens proberen aan te sluiten via de usb aansluiting.

Clioke16V
13 March 2006, 23:20
RONG POST sorry

Clioke16V
13 March 2006, 23:21
ben vrij zeker ( 98 % ) dat het de software is. Ik heb deze muis ook en soms valt die ook weg, dan steek ik mijn andere muis in en sluit settpoint en start het dan terug op en dan werkt de MX1000 weer. dus is wss puur een software probleem. Ik heb dit meestal als ik uit een game kom ( is nu al zeker 2 maand geleden )

smurfslover
14 March 2006, 07:38
Heb ook problemen gehad na een update van setpoint heb die toen verwijderd en de versie geïnstalleerd die bijgeleverd was nu geen problemen meer.

fieldoxide
14 March 2006, 09:54
Ik heb gisteren eens de logitech muis aangesloten op de usb poort van mijn pc,nu is het afwachten,ik hou jullie op de hoogte.