Volledige versie bekijken : eerste site



Sp@rk
15 March 2006, 15:00
dit is nu niet echt mijn eerste site maar wel de eerste waar ik eens moeite heb voor gedaan of toch een beetje moeite....
Hij is nog steeds niet af maar er wordt elke dag aan gewerkt :)

www.sparkske.be (http://www.sparkske.be)

barbapapa5800
15 March 2006, 15:47
hier moeten we de politie bijhalen!!!
geboortedatum vriendin: 19/07/2005

lol, mss maar ff aanpassen :lol:

Sp@rk
15 March 2006, 16:18
zalig vin het zelf grappig nene manne mijn vriendin is ouder ze :-) gene stress
en valt het voor de rest wat mee wnat veel mensen zegge knappe site maar die mense maken het zelf niet ofzo dusja :s dan vraag ik het liever aan jullie

barbapapa5800
15 March 2006, 16:35
ik heb ook een cursus dreamweaver achter de rug en moet je zeggen dat mijn site er minder goed uitzag dan de jouwe.
ik zou het uizicht onder "meer elektronisch" plaatsen, als je begrijpt wat ik bedoel (strakker).
heb je alles van niks begonnen of heb je ergens iets gebruikt hiervoor?

Sp@rk
15 March 2006, 17:59
in het begin heb ik even met Dreaver bezig gwst maar dat was niet echt men ding gwn knippe en plakke als je snapt wat ik bedoeld :-) dan ben ik beginne puzzelen met de interface ( heb ik zon 3 weken mee bezig geweest ) dit in kladblok en vanaf dan ben ik volledig voort gegaan in kladblok en nu doe ik alles op de server zelfd voor pagina's aan te maken ofzo....

Spoorzoeker
15 March 2006, 18:08
Ik las de recensies en dacht: nou, dat moet dan een geweldige site zijn.

Ga ik kijken, word ik toch weer teleurgesteld. :cry:

Gelijk bij het zien van de site is de eerste gedachte: oh, wéér een template.

Tweede opmerking: Het gebruik van punten, komma's en hoofdletters is niet verboden hoor, dus gebruik ze dan ook!.

Na het doorbladeren van je site denk ik: wat wil je nou eigenlijk zeggen met die site ?.

Sp@rk
15 March 2006, 18:20
@Spoorzoeker
Dit is het begin.. en wil met deze site helemaal niet zeggen deze is voor vrienden onder elkaar "Jumpers Crew"
Doe dit ten eerste voor de fun
2de iets bij leren
3de "hobby"

DrKucho
15 March 2006, 19:21
mooie site vooral die lay-out... forum is niet het beste maar het is nog maar begin dus is heel goed!

Joga
15 March 2006, 19:55
is dit echt je eerste site ??
mooi hoor
of is dit met een programma gemaakt ?

Spoorzoeker
15 March 2006, 21:26
Een template is een plaatje waarbij je alleen de tekst nog maar hoeft in te vullen. Ziedaar je website.

kurt0015
15 March 2006, 22:55
Wel mooi, Maar jammer van het gebruik van de template deze ben ik al vaker tegen gekomen op het net.

Spoorzoeker
16 March 2006, 20:34
I rest my case. :D

Joga
16 March 2006, 21:54
ahzo :)
ik dacht dat ie dat allemaal met kladblok had gedaan :)
maar is toch mooi ze ;)

fujitsi
4 April 2006, 13:06
Voor een eerste site: machtig gedaan! :good:

Maar heb je echt een template gebruikt ->minder goed, probeer zelf eens iets