Volledige versie bekijken : schrijffout



sandro
15 March 2006, 20:55
toen ik een film brandde kreeg ik een melding dat niet gelukt was omdat er een schrijffout was en dat dat kon liggen aan de oorzaak van de media.
Nu wat bedoelen ze daarmee eigenlijk,is dat dan aan de dvd zelf dat dat ligt of niet?

trapezium
15 March 2006, 21:10
Zou aan de dvd kunnen liggen, maar wat was je precies aan het doen?

sandro
15 March 2006, 21:57
gewoon een film aan het branden dat ik afgehaald had van het internet met clone dvd2 en toen hij aan 10% kwam tijdens het schrijven kreeg ik die foutmelding

cruwero
15 March 2006, 22:13
Media wil zeggen dat je er een verkeerde Dvd schijf in heb zitten,probeer eens met een ander merk:
Henk

Milo
16 March 2006, 14:53
En gebruik Dvd Shrink , véél beter ;-)

Greetz Milo

whoopie
16 March 2006, 15:09
kan ook zijn dat er ergens een stuk van de beveiliging is blijven zitten in de film die je gedownd hebt !
zelf al meegemaakt !!!

sandro
16 March 2006, 19:53
ik brand altijd met excel maar tis wel dvd rw omdak eerst wil zien of die film wel degelijk gelukt is vooraleer ik hem op een dvd r zet

trapezium
16 March 2006, 21:41
Ga ermaar vanuit dat het in het gedownload bestand zit. Als je dit bestand eens door shrink haalt en wegschrijft op HD en dan nog eens probeert te branden weet je het zeker. Als het bestand niet goed is zou je tijdens wegschrijven naar HD al een foutmelding moeten krijgen.

cruwero
16 March 2006, 21:54
[QUOTE][/Qik brand altijd met excel UOTE]
Sorry hoor maar daar heb ik nog nooit van gehoord dat iemand met excel brand.
Maar zal het wel mis hebben:
Henk

Ché
17 March 2006, 09:15
toen ik een film brandde kreeg ik een melding dat niet gelukt was omdat er een schrijffout was en dat dat kon liggen aan de oorzaak van de media.
Nu wat bedoelen ze daarmee eigenlijk,is dat dan aan de dvd zelf dat dat ligt of niet?

Daarom doe ik tijdens het branden eerst simuleren en dan pas branden. Gaat het tijdens de simulatie fout, dan is je dvd tenminste niet naar de knoppen. Nadeel: branden duurt 2 x zo lang. Maar ik heb tijd. ;)

Milo
17 March 2006, 13:54
[quote][/Qik brand altijd met excel UOTE]
Sorry hoor maar daar heb ik nog nooit van gehoord dat iemand met excel brand.
Maar zal het wel mis hebben:
Henk


Goedkoop dvd merk
Te koop in de Colruyt

Alé goeikoop is ook euhm ' way of speaking'
wel die Dvd's kosten 5 €uro voor 5 ....... Tdk's kosten daar 27 €uro voor 25

Nja als ik bestel op www.cdrwinkel.com (http://www.cdrwinkel.com) zijn TDK's maar 11€ per 25 , da noem ik dan pas goeikoop , en dan spreek ik al over kwaliteit dvd's

Euhm probeer eens een ander merk Dvd's , koop eens Phillips of Tdk of Verbatim .... ge gaat contenter zijn , nja er bestaat nog een Chinees supermerk van dvd's ook , nja die kosten 50 €per 100 :)

sandro
17 March 2006, 22:58
in die cdrwinkel is da wel 11 euro voor 25 maar er zijn daar wel geen doosjes bij é, je moet dan nog wel die doosjes bijkopen en dan ist toch nie meer zo goedkoop of niet?

trapezium
18 March 2006, 11:03
Is je probleem al opgelost?

sandro
18 March 2006, 22:12
nee nog altijd niet
hoe kan ik deze controleren vooraleer ik hem brand op dvdzodat ik zeker ben dat mijn dvd niet naar de knoppen is

cruwero
18 March 2006, 22:16
probeer gewoon een stukje data te branden op een RW,kijken wat hij doet:
Henk

filmmachine
18 March 2006, 23:12
laad de film toch gewoon in DVDSHRINK in, maak er een backup van.
als dat gaat met DvdShrink kan het branden eigenlijk niet vlug mis gaan.

============

of zoals Cruwero zegt brand hem eerst eens op een DVD-RW en kijk of dat lukt zoja brand hem dan pas daarna op een DVD-R.

greetz en succes ermee.

Ché
19 March 2006, 17:19
nee nog altijd niet
hoe kan ik deze controleren vooraleer ik hem brand op dvdzodat ik zeker ben dat mijn dvd niet naar de knoppen is

Daar gaf ik je al het antwoord op. Ik werk met nero en doe tijdens het branden eerst simuleren en dan pas branden. Gaat het tijdens de simulatie fout, dan is je dvd tenminste niet naar de knoppen. ;)
Je kan dat instellen als volgt: nadat je de data hebt ingegeven en je op volgende drukte kan je de met de knop More>> een extra deel openen en daar vink je simulation aan.

Milo
22 March 2006, 15:19
Nja ...
En neem een ander merk Dvd's .
Ik heb ook Excellekens gekocht.... En nja , die geven héél snel fouten , en na een tijdje geven die ook verschiilende redunatiefouten en read errors.
Daardoor ben ik overgeschakeld op TdK ( best quality in retail)
Euhm , via die site (cdrwinkel ) kan je dus ook doosjes kopen ( AMRAY dozen = dozen die ze meegeven bij verkoopDvd's : geen brol) 50 dozen voor nog geen 20 Euro ... vinde gijle da veel ?????
Euhm ik ga eens rekenen hé

Neem ,

je koopt 100 Excell's : komt je op 100 * 5 €: 500 € ( voor brolDvd's met klein doosje)

Koop je 100 Dvd's met kwaliteits doosjes ( en ik overdrijf nu in prijs)
Voor 100 doosjes : 2 * 10 €uro : 20 €uro ( AMRAY : Topquality)
Voor 100 Dvd's
--> Phillips : 40 €uro : Goeie kwaliteit
--> Taiyo Yuden DVD+R : 50 €uro : Top kwaliteit

Maakt nu zelf de berekening , je spaart (500 - 70) 430€ uit en je hebt verdomme TOPKWALITEIT...... wie is er nu den domsten ?

filmmachine
22 March 2006, 16:17
Hmmm

een duur DvDke € 5 stuk.
reken het nog eens even na.

€500 is echt een beetje veel dacht ik toch voor 100 DvDkes.

maar goed tis een beetje OFFTOPIC.
============

maar het kan tuurlijk aan het merk dvd liggen.
heb 1 x TraxData Dvd en CD gekocht pffff .
kon er alleen muziek opzetten ,of als opslag voor software.
maar geen Mpeg DVD.
steeds fout meldingen.

greetz

sandro
22 March 2006, 22:03
ik betaal wel geen 5 euro voor 1dvd é maar 7euro voor 5 dvd's

Milo
23 March 2006, 10:47
Nja , da is ier éél zwaar off topic ... bij mij was het nja kwestie van jullie iets duidelijk te stellen ...
Euhm , het komt goedkoper uit , en euhm geeft gegarandeerd minder fouten .
Euhm kopieren op goeikope brol is vragen achter problemen.
Wat ik je ook kan voorstellen is een reinnigigns Dvd te gaan halen en eens je Dvd writer & lezer uit te kuisen.
Euhm en een ander merk dvd's te nemen .
Ook Dvd shrink te nemen als dvd copy programma en Nero als brand software.
En eerst zoals hier al vermeld , een dvd rippen naar uw harddisk en eens dan oproepen en branden .
en euhm als ge u een spindelken koopt van 100 dvd's mag je ne keer enen kapot branden ;-)