Volledige versie bekijken : mp3 bestanden weg van harde schijf



laguna
16 March 2006, 01:39
hallo,
ik zit met een voor mij zeer groot probleem nl.ik heb al mijn mp3's op een aparte harde schijf staan ( mappen en losse nr's) genaamd " lokaal station f" nu wilde ik deze branden op dvd en en maakte in "f" een nieuwe map aan met de naam " dvd muziek " ik knipte enkele mappen en verplaatste deze in de map dit ging allemaal nog goed toen ik er 11 mappen in had staan en eens ging kijken naar de grote bleek dat er in de voorheen verplaatste mappen niets inzit,heb deze dan terug uit de map " dvd muziek " geknipt en wou ze terug in " f " zetten maar dit blijkt niet meer te lukken en de muziek is verdwenen. kan deze nergens meer terug vinden,weet iemand wat er verkeert is gelopen:wall:
graag had ik deze toch terug gehad daar deze voor mijn zoontje bestemd waren voor in de wagen.


alle hulp is welkom en als je nog iets moet weten vraag het gerust.

alvast bedankt

groeten laguna

compuchrisje
16 March 2006, 02:22
Om bestanden te verplaatsen moet je altijd wel uitkijken, best is nog kopiëren en plakken en pas nadien wissen wat overbodig is.
Als ze echt niet meer terug te vinden zijn, kan je dit eens proberen. Het is een probeerversie van een recovery tool: http://download2.lsoft.net/filerecovery-demo.exe

ivibes
16 March 2006, 23:47
En hier vind je een volledig gratis tooltje...

http://www.pcinspector.de/file_recovery/nl/download.htm

Jeroen

Spoorzoeker
17 March 2006, 11:03
Het eerste wat je moet doen: absoluut NIETS meer naar die schijf schrijven of wat dan ook!.

Als het goed is staat alles er wel op, maar is er bij de eigenschap van de bestanden het bitje "zichtbaar" van ja naar nee gezet. (oftewel: gedelete).

Hoe krijg je dit nu weer terug ?, van onzichtbaar naar zichtbaar, van gedelete naar undelete ?.

Hier zijn programma's voor, zoals hierboven al gemeld staat.

Mocht je er dan nog niet uitkomen, laat het me dan even weten via pm, dan heb ik nog weel het één en ander voor je. :good:

laguna
17 March 2006, 18:01
compucrisje,ivibes,spoorzoeker, bedankt voor de inlichtingen k'zal deze eens proberen

laguna
18 March 2006, 20:16
:bow: bij deze wil ik" spoorzoeker " extra bedanken voor de goede raad en hulp bij men probleem, zonder hem was het me zeker niet gelukt.


grtz laguna

dit mag tevens gesloten worden