Volledige versie bekijken : aanvraag snelheid ExpressNet



Maximus
16 March 2006, 12:04
Vanaf april 2006 wordt de snelheid aangepast voor ExpressNet . Dit moet

aangevraagd worden via mijntelenet. Is dit reeds mogelijk , eens zitten

zoeken en geen pagina gevonden ???


Grtz. Maximus

dirk2
1 April 2006, 15:10
ik zoek het ook en vind het ook niet.

dirk2
1 April 2006, 15:13
Ik heb dit gevonden.
Vanaf april 2006 gaan ExpressNet klanten van 5 naar 10 Mbps en ExpressNet Plus klanten van 6,6 naar 15 Mbps.
De betrokken Telenet klanten zullen via e-mail ingelicht worden over de snelheidsverdubbeling.
Eind september 2005 had Telenet 598.000 internetklanten.
Groetjes

Wayne
1 April 2006, 17:16
Telenet zal het u laten weten
Lees hierover meer op onderstaande link.
http://www.telenet.be/nl/overtelenet/pers/Telenet-verdubbelt-internetsnelheid-vanaf-januari.page#0

Mimosa
1 April 2006, 22:16
Klopt! Gewoon afwachten maar en alles komt terecht! Wij zullen (denk ik) een andere modem nodig hebben ook! Maar ze zullen dat allemaal duidelijk maken op tijd en stond!

Clioke16V
2 April 2006, 21:50
Klopt! Gewoon afwachten maar en alles komt terecht! Wij zullen (denk ik) een andere modem nodig hebben ook! Maar ze zullen dat allemaal duidelijk maken op tijd en stond!

Bij mij thuis hebben ze al een andere komen plaatsen. ze hebben gebeld om afspraak en zijn dan de modem gratis komen plaatsen. ( wel nog niet verhoogd hoor :D mijn snelheid)

Mimosa
3 April 2006, 09:01
Bij mij thuis hebben ze al een andere komen plaatsen. ze hebben gebeld om afspraak en zijn dan de modem gratis komen plaatsen. ( wel nog niet verhoogd hoor :D mijn snelheid)
... Dat komt... met veel geduld (met tijd en boterhammen, zeggen ze bij ons) ;)

siegy
3 April 2006, 11:51
Telenet heeft mij gebeld om een modem te vervangen ,,,
en toen dat gebeurd was,,,, bleek het een telefoon-modem te zijn ,,hahaha,

en de technieker zij dat het ook kon dienen voor internet,
maar dat komt later in orde !!

geld moet rollen hé!!!

Nikolas
3 April 2006, 15:56
Ik vrees dat het bij ook zal moeten worden vervangen, zijn het die zwarte blokken van Motorola die vervangen moeten worden?

siegy
3 April 2006, 15:59
ja en nu hangt er een met veel letjes ,,

touchstone telephony Modem

PeterN
3 April 2006, 18:37
Een kleine maand geleden zijn ze de modem thuis al komen vervangen door die 'touchstone telephony Modem'. Een hele verbetering: al die talloze kastjes hebben ze weggepakt en nu staat er enkel nog die modem alleen. Mijn internet hebben ze daar ook op gehangen, dus alles door die ene modem.... Ik heb hiervoor niks aangevraagd of aan de technieker zelf gevraagd. Zij hebben dat allemaal uit hun eigen gedaan.
Siegy, zijn ze het internet gedeelte mss bij jouw gewoon vergeten te doen??? Van telenet en hun gehuurde techniekers kan je vanalles verwachten...

g_man
3 April 2006, 18:50
Kan iemand eens een fotootje posten van die nieuwe modem?? :)

siegy
3 April 2006, 21:43
Een kleine maand geleden zijn ze de modem thuis al komen vervangen door die 'touchstone telephony Modem'. Een hele verbetering: al die talloze kastjes hebben ze weggepakt en nu staat er enkel nog die modem alleen. Mijn internet hebben ze daar ook op gehangen, dus alles door die ene modem.... Ik heb hiervoor niks aangevraagd of aan de technieker zelf gevraagd. Zij hebben dat allemaal uit hun eigen gedaan.
Siegy, zijn ze het internet gedeelte mss bij jouw gewoon vergeten te doen??? Van telenet en hun gehuurde techniekers kan je vanalles verwachten...
inderdaad een gehuurde technieker
maar die zei dat ze de internet modem nog komen weg halen en aansluiten op dat wat hij gezet heeft ,
hem was alleen gevraagd de telefoon aansluiting in te schakelen !

Marshall
4 April 2006, 08:04
http://s61.yousendit.com/d.aspx?id=1JCVIAVN20OAE1DPKIUG6M6LGR

Hier de foto van de zogenaamde nieuwe modem telenet, op aanvr van g-man. :)

Voor mij hebben ze eentje meer moeten zetten daar de vroegere modem niet op de plank geplaatst was doch aan de pc,dit om geen nieuwe(utp) kabel te moeten trekken,en de oude coax toch nog op zijn plaats lag.

dirk2
4 April 2006, 10:17
Bij mij hebben ze ook zo een komen plaatsen een paar maand terug (touchstone telephony Modem) dus ik zal wel goed zitten zekers.
groetjes

strijkertje
4 April 2006, 11:26
Ikke zal straks nog de enige zijn bij wie ze nog niet zijn langsgeweest zeker, kem ook nog zo een ouderwets modemke...ne cybersurfr Wave (Motorola)

siegy
4 April 2006, 11:50
... Dat komt... met veel geduld (met tijd en boterhammen, zeggen ze bij ons) ;)
geduld Strijkertje ,,
wat Juf Mimosa ook zegt ,;

Mimosa
4 April 2006, 13:45
Ikke zal straks nog de enige zijn bij wie ze nog niet zijn langsgeweest zeker, kem ook nog zo een ouderwets modemke...ne cybersurfr Wave (Motorola)
Wij hebben zelfs nog geen mail gehad hieromtrent! Wij wachten geduldig verder af. Want ook onze modem is aan vervanging toe (dat weten we zo al) ;)

Nikolas
4 April 2006, 14:38
Ikke zal straks nog de enige zijn bij wie ze nog niet zijn langsgeweest zeker, kem ook nog zo een ouderwets modemke...ne cybersurfr Wave (Motorola)

Hier ook ;)

g_man
4 April 2006, 15:16
Ikke zal straks nog de enige zijn bij wie ze nog niet zijn langsgeweest zeker, kem ook nog zo een ouderwets modemke...ne cybersurfr Wave (Motorola)

Hier ook nog nie geweest zulle... ;)

Silverwing
4 April 2006, 19:23
Van mij mogen ze wegblijven met hun nieuwe modems,surf nog altijd met die goeie ouwe motorola,heb nog nooit telemeterprobs gehad en het gaat hier vlug genoeg met mijn mono abo.
Het is toch enkel de downloadsnelheid die (zou) verbeteren en dat gaat voor mij meer dan snel genoeg,als je tenminste van vlugge servers download.

dirk2
10 April 2006, 15:36
Vandaag ging de nieuwe snelheid van telenet invoege maar nog niks gemerkt.


Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Apr 10 2006 om 15:34:41 UTC+0200)
Download : 638.8 KByte/sec
Upload : 22.6 KByte/sec
groetjes

Jan Smit
10 April 2006, 16:03
Als ik dit lees is het in Nederland gunstiger ik zit bij Casema en zit op 500 KBsec en 70 KBsec en onbeperkt dataverkeer voor € 32,95

J.W.
10 April 2006, 16:08
Van mij mogen ze wegblijven met hun nieuwe modems,surf nog altijd met die goeie ouwe motorola,heb nog nooit telemeterprobs gehad en het gaat hier vlug genoeg met mijn mono abo.
Het is toch enkel de downloadsnelheid die (zou) verbeteren en dat gaat voor mij meer dan snel genoeg,als je tenminste van vlugge servers download.

Die "goeie ouwe motorola" heeft wel een snelheid van 10000Mbits/sec wat niet kan gezegd worden van de modems die daarna geplaatst werden. Deze werden beperkt tot 4000 à 5000 Mbits/s. Nu, met de overschakeling naar Expressnet en weeral nieuwe modems is de snelheid terug omhoog gebracht op 10000Mbits/sec, wat net hetzelfde is als enkele jaren terug (motorola sybersurfr).

toespies
13 April 2006, 16:33
Kijk op www.dubbelzosnel.be (http://www.dubbelzosnel.be) en daar ga je zien dat die verdubbeling uitgesteld is tot op 25 April, en dan nog eens zeker en dan nog eens...., ze hebben enkel tijd om bepaalde posten af te sluiten.

dirk2
16 April 2006, 11:15
De snelheid is aangepast van deze nacht je moet het wel zelf doen.
Groetjes

GuntherS
16 April 2006, 12:07
Bedankt Dirk,
Ik ben net bij mijn telenet geweest en daar kan je inderdaad nu je maximale snelheid instellen. Ik heb hem net even verdubbeld :D

NeomatriX
16 April 2006, 12:18
Voila, ik heb het ook juist veranderd. Binnen een half uurke zal de snelheid moeten verdubbeld zijn.

trebel
16 April 2006, 12:31
Van mij mogen ze wegblijven met hun nieuwe modems,surf nog altijd met die goeie ouwe motorola,heb nog nooit telemeterprobs gehad en het gaat hier vlug genoeg met mijn mono abo.
Het is toch enkel de downloadsnelheid die (zou) verbeteren en dat gaat voor mij meer dan snel genoeg,als je tenminste van vlugge servers download.

Hier bij mij van het zelfde laken,geen nieuwe modem nodig.

dcc
16 April 2006, 12:45
Vanaf vandaag 16-4-2006 heb ik mijn snelheid verhoogd,via mijn telenet

zariash
16 April 2006, 12:52
ik heb de mijne ook VERLAAGD is nog nooit zo laag geweest telenet brol
nog even en da vliegt hier buiten
grtjs

zariash
18 April 2006, 10:02
eindelijk na 2 dagen
9141 kbit/s down and 242 kbit/s up
grtjs