Volledige versie bekijken : Formulierprobleempje



ElkeM
16 March 2006, 19:53
Hey, wanneer met mij een formulier toetstuurt vanaf de website die ik gemaakt heb krijg ik daarvan via mail een attbestandje. Is het niet mogelijk om rechtstreeks in mail te lezen wat een persoon in het formulier heeft ingevuld? Ik werk met dreamweaver MX. Alvast bedankt!

Martijnc
16 March 2006, 19:55
Kan je wat meer uitleg geven? Welke taal?
Kan je het script posten?

Spoorzoeker
16 March 2006, 20:38
Gewoon even met php maken, dan werk het namelijk wél.

ElkeM
16 March 2006, 21:18
Van php ken ik echt niets...
Het probleem is dus dat als er iemand iets intypt in het aangemaakte formulier, dat er dan een mail wordt gezonden waarin normaalgezien de tekst zou moeten staan van hetgene die persoon in het formulier heeft ingevuld. Die tekst krijg ik niet, ik krijg enkel een bijlage, een attbestand.

Spoorzoeker
16 March 2006, 22:30
Listen carefully, I shall say this once:

leer eerst eens html en bouw daarna langzaamaan je kennis uit.

Zo heeft iedereen het moeten leren.

Niemand werd 's morgens wakker en kon de mooiste websites maken.
Zelfs ik niet. :D :D

Er gaat gewoon heel veel tijd in zitten.

Het probleem is, dat er aan jjou wel verteld kan worden hoe het probleem op te lossen, maar dat is het. Het eerste het beste probleem wat dan komt, daar heb je wéér vragen over en zo ga je van probleem naar probleem.

Daarom: het is gewoon beter dat je je de taal machtig maakt, dan gaat er een hele nieuwe wereld voor je open. :good:

ElkeM
16 March 2006, 23:04
Oke, ik dacht dat we er hier waren om elkaar te helpen als men een vraag had. Ik heb al meerdere websites gemaakt en nog nooit dit probleem gehad! Ben al dagen aan het zoeken naar de oplossing van dit probleem, maar nog niet gevonden. Vandaar dat ik hier nu mijn vraag kom stellen! Maarja, als je er zo over denkt dan laat ik nog liever het formulier vallen op de website dan hier nog een vraag te stellen!

Spoorzoeker
16 March 2006, 23:36
Okee, jij je zin.

Jouw probleem kun je oplossen door php te gebruiken en
een formulier te maken met als argument de "post" keuze.

Zo, het antwoord op je vraag. Laat je even weten of het gelukt is ?.


Van php ken ik echt niets...

Tsja, lijkt me toch dat dat jouw probleem is, want je wilt immers niks leren ?

kneut
17 March 2006, 16:25
Amai amai spoorzoeker!!
Met het verkeerde been uit bed gestapt zeker!!!
Het mooie aan deze site is dat de mensen altijd elkaar willen helpen (dacht ik toch). Laten we het proberen mooi te houden he!

@ElkeM : een ATT bestandje kan je openen in wordpad

barbapapa5800
17 March 2006, 17:17
zo reageerd spoorzoeker altijd als het verband houd met websites, niks van aantrekken.
hij bouwt websites als beroep dus moet iedereen dat maar doen...

ElkeM
17 March 2006, 18:26
Oke, blijkbaar zijn er dus mensen die hetzelfde denken als mij over Spoorzoeken!!!
Ieder werkt met programma's die hij of zij wil en we zijn er toch om elkaar te helpen zoals sommigen hier wel nog doen ipv enkel kritiek te geven!!!
@Kneut: bedankt voor de tip.

ivibes
17 March 2006, 18:53
Hoi ElkeM,

We zullen toch iets meer informatie nodig hebben van je formuliertje om te kijken wat er mis is....
Je kunt op veel verschillende manieren formulieren maken....

Kan je het niet even posten?

Jeroen

ElkeM
17 March 2006, 19:33
Oke, ik wil dat gerust posten als ik weet wat? Het html gedeelte van het formulier?

kevke
17 March 2006, 22:53
Niks aantrekken van spoorzoeker, heb het zelfde probleem als jij en krijg van spoorzoeker ook het zelfde antwoord als jij. Ben het ook beu zijn arrogant gedrag.