Volledige versie bekijken : beetje problemen met alles



Walt
17 March 2006, 11:31
Mijn pc is verleden week vastgelopen allee ik kreeg hem niet opgestart, nu hebben ze die geformateerd en moest ik alles terug installeren zoals bs player , win avi converter , alles wat je nodig hebt voor het branden van films naar dvd . Nu als ik een film wil zien op bs player dan blijft die hangen en dan vertrekt die terug, ten tweede als ik met win avi een film omzet naar dvd dan zijn de kleuren door een gelopen als ik naar de preview kijk en in het algemeen als ik wil scrollen met de muis dan gaat mijn beeld met happeringen naar beneden of naar rechts en links, wie kan me verder helpen. Heb de volgende programma's op de pc staan.WINAVI CONVERTER , BS PLAYER , ALCOHOL 120% , DVD SHRINK , CLONE DVD en VOBSUB en FFDSHOW en ook POWER DVD

barbapapa5800
17 March 2006, 12:27
heb je je nvidia (of ati) drivers al geinstalleerd?
als je kijkt bij apparaatbeheer, zie je dan nog gele vraagtekens staan?

trapezium
17 March 2006, 16:13
Ik denk ook dat je eens naar je video drivers moet kijken, eventueel verwijderen en opnieuw installeren.

Peter.B
18 March 2006, 08:40
en niet vergeten de nodige codec's te installeren.

Walt
18 March 2006, 10:56
Heb mijn nvidia geupdate op de site en heb nu de 81.98 force erop staan maar over welke codecs spreken we hier die geinstalleerd moeten worden, al bedankt voor me te helpen

Peter.B
18 March 2006, 11:19
dit pakket bvb;http://www.ivanhoejupiler.be/t1961-klite-mega-codec-pack-131.html
heb ik ook geinstalleerd op mijne pc.

Walt
18 March 2006, 11:38
Nu als ik die codec installeer op de pc dan zegt die van dat hij bsplayer en ffshow en vobsub detecteert en dit gelieve te verwijderen , moet dit of moet ik op annuleren drukken anders staan die er niet meer op of wel

Peter.B
18 March 2006, 12:02
anders alle codecs apart installeren.met gspot kun je zien welke codecs je tekort heb.maar heb daar geen ervaring mee.maar heb hier wel een link met wat uitleg.
http://www.weethet.nl/dutch/video_which_codecs_gspot.php

Walt
19 March 2006, 13:31
Bedank voor de uitleg en hulp mag voor mij een slotje op