Volledige versie bekijken : Norton 2006 Antv probleem



bwally
17 March 2006, 17:00
Hallo, heb probleem met installatie NOrton internet Security 2006. Heb nieuwe HP pc sinds jan en daar stond Norton Int.sec 2005 op, 3 maand gratis abonnement, in die 3 maand geen probleem gehad dus ik dacht voor 't gemak we gaan vernieuwen. Ik heb nieuwe upgrade 2006 gekocht via internet maar slaag er niet in die te activeren. Op bureaublad heb ik dus de download manager N.I.S. 2006 staan, de exe file.
Als ik dus zeg starten dan krijg ik als melding
"Fout bij het communiceren, controleer of u een actieve internetverbinding hebt en of uw proxy instellingen correct zijn."
Ik ben dus online, en ik snap er niks van waarom dit niet lukt.
Mayday, ik ben nieuwe gebruiker op deze site en kan jammer genoeg de tijd niet terugdraaien want anders had ik de NOrton 2006 niet gekocht...

de wally

nielsvandesype
19 March 2006, 19:26
Contreel eens of de windows firewall uitstaat dit kan je zo controleren : ga naar start,mijn netwerklocaties,netwerkverbindingen weergeven,instellingen voor windows firewall wijzigen en kijk of die op uitgeschakeld staat. Gebruik je nog een andere firewall zoja schakel deze dan eens even uit.Open vervolgens IE ga naar extra,internetoptiesn,verbindingen,lan-instellingen zorg dat er daar proxy server NIET staat aangevinkt. Bevestig met toepassen en ok. Ga anders hier eens kijken : http://www.symantec.nl/region/nl/techsupp/index.html

bwally
20 March 2006, 10:53
dank je wel, ons probleem is opgelost ! en nu aftellen tot de vervaldatum zodat we de Norton er kunnen afzwieren want ik heb er nog niks positiefs gelezen jammer genoeg en op hoop van zegen dat alles verder goed verloopt.

de wally

nielsvandesype
20 March 2006, 14:33
Graag gedaan hoor.