Volledige versie bekijken : cover design Nero



knokke
18 March 2006, 15:02
heb regelmatig problemen met Cover designer Nero. Soms lukt het, soms lukt het niet en krijg ik de boodschap
''COVER DESIGNER
CD1 is van een ander type dan het geimporteerd bestand. Wil u de gegevens importeren en type van CD wijzigen?
Ja-Neen''

Om het even wat ik doe het lukt niet de 'trackgegevens" af te drukken.
In vele gevallen lukt het me wel.
Kan mij hier iemand een uitleg over geven, zodat ik vlekkeloos 'alle tracks' van de gebrande CD kan overbrengen.

Dank bij voorbaat.

trapezium
19 March 2006, 21:23
Heb het laatst een keer geprobeerd, wanneer je de trackgegevens wilt gebruiken in coverdesigner mag je je brandprogramma van cd niet sluiten. bij mij lukte het een keer ook niet en ik denk dat dat kwam omdat ik het brandprogramma had afgesloten de gegevens die dan nodig zijn voor trackgegevens ook weg zijn. Probeer het eens.

GuntherS
19 March 2006, 23:38
Ja, zo is het ook.
Je moet ervoor zorgen dat je pas gebrande cd open blijft staan om de gegevens over te nemen van je cd.
Anders kan hij je tracklist niet opstellen om een cover te maken, tenzij je alles handmatig ingeeft.

knokke
20 March 2006, 15:18
Ik sluit het brandprogramma NIET af en ga naar 'meer' en daarna naar Cover design' en dan beginnen bij mij 'soms' de problemen.?????

GuntherS
20 March 2006, 15:34
Hmm.. normaal zou het zo thans toch moeten werken hoor.
Ik heb hier alleszins nog nooit een probleem ondervonden ermee.
Misschien een herinstalleren ofwel handmatig je gegevens ingeven.

Sho
26 May 2006, 21:23
ik heb een ander probleem met cover designer...gebruikte dit vroeger altijd om covers af te drukken. heb altijd met versie 6 gewerkt. sinds ik met versie 7 werk word er aan de linkerkant van de cover altijd ongeveer 1 cm niet mee afgedrukt. heeft iemand ook dit probleem en kan je het afdrukbereik bepalen bij cover designer?

ghost
26 May 2006, 21:36
ik heb een ander probleem met cover designer...gebruikte dit vroeger altijd om covers af te drukken. heb altijd met versie 6 gewerkt. sinds ik met versie 7 werk word er aan de linkerkant van de cover altijd ongeveer 1 cm niet mee afgedrukt. heeft iemand ook dit probleem en kan je het afdrukbereik bepalen bij cover designer?
Je kunt er toch op klikken er dan slepen tot het goed zit , allee bij mij toch.

Milo
26 May 2006, 21:50
Tip aan beide users , Zwier 7 erfa en zet er 666 op ... :)