Volledige versie bekijken : Hitman Pro 2.4



cruwero
18 March 2006, 20:02
Op de site van Hitman Pro is een nieuwe versie van het antispywareprogramma verschenen. Het gaat om versie 2.4
Download: http://members.home.nl/mloman/hitmanpro24.exe
Henk

creature2you
19 March 2006, 13:50
is hitman pro nog wel goed want ik lees er de laatste tijd meer slecht dan goed over...:help:

siegy
19 March 2006, 14:40
Valt allemaal best mee hoor ,,
even opletten met de opties toe te passen !!
Als je zover geraakt bent zoals deze site kan je geen slechte reclame gebruiken ,,,
dus hij zal hij beter zijn best doen om het terug in orde te hebben ,vermoed ik zo !!

de jean
19 March 2006, 15:19
afblijven ... dat is hier in een andere topic wel duidelijk geworden.

Martijnc
19 March 2006, 15:54
Hier vind je er verschillende meningen over:
http://www.ivanhoejupiler.be/t26142-discussie-hitman-pro.html

firefreak
19 March 2006, 16:49
Ziet er wel goed uit de 2.4 alleen is bij hitman pro wel gevaarlijk dat je niet te veel verwijderd.



Mvg.

boulle
19 March 2006, 18:31
Ik ben ook lange tijd hitman adept geweest, maar de laatste tijd is het mij zo'n beetje beginnen tegen te steken. Dus heb ik mij een suite aangeschaft, en de rest eraf gegooid. Te veel pro's en evenveel contra's dat mij hebben doen beslissen om hitman niet meer te gebruiken.
Groetjes!!!

de jean
19 March 2006, 18:38
Ik ben ook lange tijd hitman adept geweest, maar de laatste tijd is het mij zo'n beetje beginnen tegen te steken. Dus heb ik mij een suite aangeschaft, en de rest eraf gegooid. Te veel pro's en evenveel contra's dat mij hebben doen beslissen om hitman niet meer te gebruiken.
Groetjes!!!wat gebruik je nu ??

nielsvandesype
19 March 2006, 19:14
HM pro begint ook te zwaar te worden en verwijdert legitieme bestanden. Ook het gerenomeerde nucia voorheen ASO (antispywareoffensief) heeft de support stopgezet wegens te veel problemen.

de jean
19 March 2006, 19:34
HM pro begint ook te zwaar te worden en verwijdert legitieme bestanden. Ook het gerenomeerde nucia voorheen ASO (antispywareoffensief) heeft de support stopgezet wegens te veel problemen.zo is dat ... en ook omdat mr loman zich probeert te verrijken op de freeware die hij gebruikt in HMP ... constant dat gezaag voor donaties !!

Mp3Tjoeper
19 March 2006, 20:22
Het zou eigenlijk

SH*TMAN PRO moeten noemen

Zo n'n brol :D

de jean
19 March 2006, 23:55
Het zou eigenlijk

SH*TMAN PRO moeten noemen

Zo n'n brol :D :good:

bazaar gemaakt door losers voor losers ...

Mp3Tjoeper
20 March 2006, 17:43
Het zou eigenlijk

SH*TMAN PRO moeten noemen

Zo n'n brol :D

Eerst berichtje verwijderen voor teveel BLOOD ( zie fun ) waar bijna niks te zien was.
Nu berichtje aanpassen voor taalgebruik ( wat is daar mis mee ??? )

Als ik hier teveel ben moet je dat melden hé :D :D :D

LOL :D