Volledige versie bekijken : IPOD vraagje



cat
19 March 2006, 08:42
Zoon heeft gisteren een Ipod gekocht (gekregen) en nu krijg ik daar geen noot muziek uit dat ding.
Als ik kijk bij de eigenschappen dan zie ik die muziek daar wel staan, maar als hij dat opzet, gewoon niks.

Ik heb die muziek daarop gezet als bij een gewone mp3-speler (kopiëren en plakken) maar blijkbaar is dat dus verkeerd :shy: .

Dit stond er in het boekje (dat ik wel maar met een half oog gelezen heb)

De iPod nano handmatig bijwerken: Als u de iPod nano op de computer aansluit, kunt
u afzonderlijke nummers en afspeellijsten naar de iPod nano slepen of van de
iPod nano verwijderen.

Weet er iemand hoe ik dat moet doen (of welk programmake dat ik nodig heb).

seb
19 March 2006, 10:13
je moet dat doen met itunes (http://www.apple.com/itunes/download/)

cat
19 March 2006, 10:24
Blijkbaar moet ik daar elk liedje apart inzetten (want hij zet dat om in iets anders => niet mp3 maar ....)
Tof dat daar zoveel liedjes opkunnen maar wel wat veel werk precies :wall:

Pjotr
19 March 2006, 11:31
Blijkbaar moet ik daar elk liedje apart inzetten (want hij zet dat om in iets anders => niet mp3 maar ....)
Tof dat daar zoveel liedjes opkunnen maar wel wat veel werk precies :wall:
Je kan evengoed mp3 op de i-pod zetten.
Als u een cd coverteert via i-pod gaat hij daar een aac van maken.
wma. gaat hij ook omzetten naar aac.

cat
19 March 2006, 13:11
Het probleem is dat ik die 500 (of hoeveel het er ook zijn) liedjes daar apart moet opzetten. Ik kan geen hele cd selecteren, dat moet hier liedje per liedje apart.
(maar ik zal wel degelijk iets fout doen, alleen ben ik er nog niet achter wat :shy: )

Martijnc
19 March 2006, 13:17
Je selecteerd alle liedjes en sleept die naar de Bibliotheek van Itunes, dan laat je de iPod bijwerken en staat alles er in één keer op ;)

de jean
19 March 2006, 15:22
heb juist eentje van 2 gieg bij men ford gekregen, i-tunes installeren, en i-pod automatisch laten bijwerken aanvinken, da's alles.
Nieuwe muziek verzamel je in i-tunes, en dan sluit je de nano aan.

cat
19 March 2006, 18:35
Ondertussen is me dat hier gelukt. Thx voor de tips (die voor een ander weer vanzelfsprekend zijn, maar niet voor deze pc-blonde dame sjiek )

de jean
19 March 2006, 18:41
graag gedaan !