Volledige versie bekijken : rode rozen



Den Jappe
19 March 2006, 21:01
Hier een zeer mooie en ontroerende pps klik Hier (http://rapidshare.de/files/15916118/rode_rozen.pps.html)

Koshke
19 March 2006, 21:17
Prachtig!!! heb er eigenlijk geen woorden voor, zo mooi !!!

lucske
19 March 2006, 21:18
heel mooi denjappe heb al doorgemaild naar mimosa ook ;) rozen heeft ze graag hè :)

marley
21 March 2006, 01:47
dat is een mooie pps,
heb toch efkens moeten slikken,

grt marley

Mimosa
21 March 2006, 09:35
heel mooi denjappe heb al doorgemaild naar mimosa ook ;) rozen heeft ze graag hè :)
Toen ik de titel hier zag dacht ik al: dat komt me precies bekend voor! Maar ik moet het wel nog bekijken... Nu moet ik aan 't werk :damn: :cry: Bedankt Denjappe om het hier te plaatsen en bedankt lucske om even aan me te denken en het door te mailen :good:

ciriel
21 March 2006, 16:07
hoe moet ge dat downloaden

Nostradamus
21 March 2006, 16:48
Ciriel, op de link klikken > dan op free > beetje naar beneden scrollen, dan zal je zien dat hij aftelt van 20 sec > Dan krijg je een code > die intikken en je kan het opslaan of bekijken ;)

Nostradamus
21 March 2006, 16:54
Den Jappe, PRACHTIG! :good: Héél ontroerend met een prachtig liedje erbij :good:

compuchrisje
21 March 2006, 22:28
En dan bedenken dat rozen mijn favo's zijn, vooral gele dan.. mooooojjjjj!!

Mimosa
22 March 2006, 09:53
En dan bedenken dat rozen mijn favo's zijn, vooral gele dan.. mooooojjjjj!!
Dan zijn wij wat dat betreft "compagnons" compuchrisje! Rozen zijn ook mijn lievelingsbloemen!
@DenJappe: Nogmaals dank om het hier te plaatsen. Ik heb het deze morgen bekeken (in mijn mailbox ;) Want lucske was zo lief om dit naar me door te sturen :bow: :good: ) Ik kreeg er een prop van in de keel en tranen in de ogen (maar da's typisch vrouwelijk he :p Echt héél mooi en ontroerend! Ik heb ze opgeslagen ;)