Volledige versie bekijken : dvd bewerken die uit dvd recorder komt.



Clioke16V
20 March 2006, 12:32
Vanaf vandaag komt LOST terug op tv, wij hebben een dvd recorder van philips aan TV hangen, dus als ik nu de special van LOST en 1ste aflevering van seizoen 2 opneem op dvd, kan ik deze dan achteraf op pc bewerken zodat er geen pauzes meer inzitten, en mits mogelijk een mooi menuke bij maken ?


Zoja, met welk programma is dit eenvoudig en snel geklaard. ( DVD neemt altijd wel wat tijd in beslag, maar het mag ook geen uren duren om gewoon een pauze weg te nemen ).

Alvast bedankt.

robbedoeske_007
20 March 2006, 13:47
ja dat kan maar het moet dan wel op een dvd-rw gebrand staan want dan kan je lost met reclame er af doen en lost zonder reclame er op zetten

ik ga straks eens kijken of je het met nero kunt doen maar ik ken een programma waar je dat kunt doen maar vanavond heb je het zeker

stallion
20 March 2006, 13:56
Met nero is het IDD mogelijk ;)


ja dat kan maar het moet dan wel op een dvd-rw gebrand staan want dan kan je lost met reclame er af doen en lost zonder reclame er op zetten

ik ga straks eens kijken of je het met nero kunt doen maar ik ken een programma waar je dat kunt doen maar vanavond heb je het zeker

Clioke16V
20 March 2006, 15:00
Dan ga ik het eens met nero proberen. En als het misslukt koop:eek: ik die serie wel als ze uit is.

Thx

barbapapa5800
20 March 2006, 17:05
ik zit al aan aflevering 15 van seizoen 2 en het is ECHT de moeite om te zien, zeker de laatste 3. :good:

Clioke16V
20 March 2006, 17:43
ik zit al aan aflevering 15 van seizoen 2 en het is ECHT de moeite om te zien, zeker de laatste 3. :good:

XVID-LOL'en wss ik wil alleen maar echte dvd kwaliteit uit een dvd :D , en naargelang ik de voorstukken kan zien is het beter dan seizoen 1.

Greetzzz

barbapapa5800
20 March 2006, 18:31
hola, geen xvid.
opgenomen vanop HD-TV uit amerika dus dvd kwaliteit.
alleen een logo van ABC (zender). lol:lol:

Clioke16V
20 March 2006, 20:32
hola, geen xvid.
opgenomen vanop HD-TV uit amerika dus dvd kwaliteit.
alleen een logo van ABC (zender). lol:lol:

Is toch .avi of.xvid die HDTV versies of zit ik ernaast ?

barbapapa5800
20 March 2006, 21:57
euh, dat zijn 3 of 4 afleveringen (afhankelijk van welke release) op 1 dvd.
hmmm, mss dus wel avi's geweest, maar dan wel met dvd-kwaliteit en ik dacht 5.1 geluid, maar dat weet ik niet zeker.
heb zelf geen 5.1 geinstallerd staan.

Clioke16V
20 March 2006, 22:49
A dit wist ik niet, bedankt om mee te delen.