Volledige versie bekijken : Verborgen info in Word



Mimosa
21 March 2006, 13:18
Klik even op onderstaande link!
http://www.computerworld.be/index.cfm?PageID=16365&News_ID=14417&language_code=NED
Vraag: Kan iemand die dingen die ze daar voorstellen even in Nederlands omzetten? Ik werk met Office XP en zou dat daar in Word willen bekijken en eventueel toepassen.
Met dank!

nielsvandesype
21 March 2006, 15:27
Je kan het automatisch uitschakelen door dit hier te downloaden : http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=144e54ed-d43e-42ca-bc7b-5446d34e5360
In office xp zou ik jammergenoeg niet weten waar je het zou kunnen vinden in office 2003 is dat onder extra , opties maar het probleem is dat soms de vertalingen vanuit het Engels naar het Nederlands totaal niet hetzelfde betekenen.

Mimosa
21 March 2006, 17:12
wat download ik dan met je link?

Kokki
21 March 2006, 17:31
Die link van Niels is volgens mij dezelfde als diegene die op die pagina staat die jij gegeven hebt maar dan in het Nederlands.

Wat ze voorstellen om te doen staat idd bij extra - opties.
Op de tab opslaan kan je "snel opslaan" aanvinken
Op de tab beveiliging kan je bij de privacyopties kiezen om :" persoonlijke gegevens bij het opslaan uit de bestandseigenschappen verwijderen"
De laatste tip is om ervoor te zorgen dat "wijzigingen bijhouden" uit staat. Staat ergens in de menu extra.

Dit heb ik ook even gecheckt met een Office 2003, maar dat zal niet veel schillen (hoop ik :) )

Mimosa
22 March 2006, 10:00
@Kokki: Bedankt voor de Nederlandse versie. Ik zal dit eens bekijken bij Word. Ik had geen zin om weer een progje te downloaden (waarvan ik misschien niet besef wat het uitvoert) Als ik het zelf via extra/opties kan bekijken en eventueel toepassen is dit voor mij ruimschoots voldoende!

nielsvandesype
22 March 2006, 17:32
wat download ik dan met je link?
Dan word er een klein programma gedownload die standaard die opties uitschakelt ipv dat je het zelf nog moet gaan uitvinken.

Mimosa
22 March 2006, 18:10
@nielsvandesype: Bedankt voor deze info :) :thx: Maar ik vink liever zelf uit :p ;)