Volledige versie bekijken : Nieuwe pc



jekrussek
24 March 2006, 19:16
Hallo ik heb een vraagje ik zou graag een nieuwe pc kopen van rond de 1500 euro maar het scherm zou er al moeten bijzitten en vriend van me gaf me een tip om een pentium d 2 x 3 ghz te nemen hoe staan jullie hier tegenover.

g_man
24 March 2006, 19:23
Vertel ons eens wat je ermee wil doen? Videobewerking, gaming,...???

jekrussek
24 March 2006, 19:28
Ik zou er mee willen internet emailen msn , chatten , schooljaar eigenlijk een voor het gezin dus zowat alles .

Kokki
24 March 2006, 20:09
Een Dual core is de toekomst, maar of je die nodig hebt voor hetgeen je ermee wil doen, dat is nog de vraag.
Een dual core is een processor met twee kernen. Deze is dus geschikt om meerdere taken tegelijk te doen.
Als je een pc wilt die heel lang meekan, dan neem je idd best een dual core. Kijk ook eens naar die van amd. Deze zijn ook heel goed.

Nikolas
24 March 2006, 20:26
Zijn er in het gezin mensen die gamen?

zariash
24 March 2006, 22:11
waar woon je ergens
grtjs

jekrussek
24 March 2006, 22:35
In woon in wetteren en ja er zijn mensen die gamen ik bv .

Wayne
24 March 2006, 22:36
Neem ook eens een kijkje op de site van onze sponser.

Heezy
24 March 2006, 23:18
Ik zou absoluut niet een Pentium D nemen. Ik ben er echt radicaal tegen, kan er niet aandoen. Is in mijn ogen geen waardige dual-core. Als ik u was, neem de AMD X2 3800+, verslaat gelijkgeprijsde Intels zwaar, verbruikt heel weinig, CnQ is beter dan Intel's Speedstep, enz enz...
Plus, als ge nog eens gaat gamen, dan is AMD nog eens een pluspunt door zen on-die mem controller.

Intel is wel terug mooi bezig met zen Conroe core die gaat uitkomen in September (als het niet verlaat wordt natuurlijk), maar dat is nog ver weg.

Voor graka, kijk naar de NVIDIA 7900GT, is imo de beste koop momenteel als gamer.