Volledige versie bekijken : Ic ?



Nikolas
26 March 2006, 18:59
Ik heb een nieuwe case gekocht, de Atrix C9011, en die heeft zo'n leuke display.
Maar natuurlijk, als ik t° wil aflezen, moeten de sensoren op de juiste plaats bevestigd worden.

Nu lees ik dit in de handleiding:
"VGA: sensor to be stuck on VGA, in an area near to IC"
"CPU: sensot to be stuck onto CPU, in an are near to IC"

Wat is die IC? De kern ofzo?

GuntherS
26 March 2006, 19:31
Ik weet niet of dit de betekenis is ervan, maar ik studeer Elektronica.
Een IC betekent dan Integrated Circuit en is een zwart blokje met allemaal pootjes dat op een print staat.

PorkyFrost
26 March 2006, 19:35
dit dus:

http://www.hamtronics.com/images/ic.jpg

DJMoLe
26 March 2006, 20:05
VGA sensor in de buurt van uw processor van je grafische kaart steken en CPu sensor in de buurt van je CPU (hoofdprocessor ) steken dit is om allerhande temperaturen ed te meten zodat je die kan aflezzen op je frontpannel.

Nikolas
26 March 2006, 20:30
Heel erg vervelend, want nu moet ik de koeler van mijn grafische kaart verwijderen, om hem tussen mijn cooler en GPU te krijgen.

Vervalt de garantie hierdoor?

DJMoLe
26 March 2006, 20:39
Je kunt die sensor ook in je cooler drukken tegen de processor aan klemt dan vanzelf wel ertussen mag je nooit doen dan krijgt het geheel geen koeling meer en kan je processor doorbranden. Als het niet klemt gebruik dan een tandenstoker om het vast te steken werkt altijd (kunt dan afknippen wat uitsteekt)

Suc6

Nikolas
26 March 2006, 21:18
Ik bedoel natuurlijk de cooler van mijn graka er af doen, sensor (5 cm bij 2 cm ofzo) tussen cooling en GPU cooler er terug op.