Volledige versie bekijken : Pc blokkeerd volledig bij zware games !!



flup
27 March 2006, 18:20
Hallo iedereen die mij kan helpen,

Het zit namelijk zo,
Bij zwaardere games zoals Counter strike source, day of defeat source en cod ² blijft na een bepaalde speeltijd mijn computer vasthangen. Hij blokeerd echt. Bij counter strike 1.6 werkt alles prima. Nogthans heb ik juist een nieuwe grafische kaart gekocht. Nvidia Geforce 6200 AGP 8 X 256 MB . Ligt dit aan mijn ram ofzo?
Gelieve snel antwoord
Alvast bedankt

depol99
27 March 2006, 18:33
Als het beeld blokkeert kan dit een gevolg zijn van een te warme videokaart/processor. Controleer dit eens.

Ché
27 March 2006, 18:54
Geef je computerspecs eens op. Nu weten we alleen welke videokaart erin zit.

GuntherS
27 March 2006, 19:05
Misschien is je videokaart niet compatibel met de rest van je systeem.
Post daarom voor de zekerheid, zoals Ché al aangaf, je computerspecs.
Daarmee kunnen we je sneller helpen.

nojs
27 March 2006, 19:28
ik heb deze verplaatst naar installatieproblemen games ;)
dit is een subforum onder "games"

nielsvandesype
28 March 2006, 19:06
Om de info te bekomen typ bij uitvoeren dxdiag druk op enter en vertel ons de info onder processor,geheugen. Welke 3d-kaart had je tevoren? Heb je toen de oude drivers (stuurprogramma's verwijdert) Worden er problemen gemeld op het tabblad directx bestanden en op het tabblad beeldscherm. Kijk of daar alle direct x functies ingeschakeld staan. Doe ook de direct3d en directdraw test. Welke datum staat er bij stuurpogramma's ? Ga ook eens kijken in je logboeken. Start,configuratiescherm,prestaties en onderhoud,systeembeheer,logboeken,toepassing en systeem. Vooral de foutmeldingen zijn belangrijk.

tijgertje1973
28 March 2006, 19:21
hoi,
zit je per toeval met xp anders eens kijken naar je firewall en beveiligingsinstellingen. Ik heb dat meegemaakt met het spel THIEF en het lag aan xp de beveiligingsnormen stonden te hoog en mijn spel bleef gewoon hangen midden van het spel en kon niets meer doen.
groeten tijgertje1973