Volledige versie bekijken : help met frontpage



jaco
28 March 2006, 00:15
heb frontpage
maar hoe zet ik die op het net en hoe mak ink nu in godsnaam mijn eigen website (gratis)
ben al dagen en dagen mee bezig
zot worden


hhhhhhhhheeeeeeeeeeeeelllllllllllllllppppppppppppp

compuchrisje
28 March 2006, 00:30
Om te beginnen heb je een account nodig bij jouw of een andere internetprovider, met google kan je free accounts wel vinden. Om je site op 't net te krijgen, heb je een file protocol nodig oftewel ftp. Dit progje kan je ook gratis vinden: http://users.pandora.be/gratissoftwarepagina/html/ftp.html

bensix
28 March 2006, 16:57
http://histoforum.digischool.nl/ict/frontpage.htm staat ook wat uitleg

Pjotr
28 March 2006, 20:02
Ik heb hier op mijn pc nog een handleiding (in words)van ivanhoejupiler staan om je eerste website te maken in frontpage.
Dat ging bij mij redelijk goed, is stap voor stap uitgelegd.
Bij de manuals op deze site staat de uitleg om je website dan te uploaden met smartftp.
Natuurlijk wel eerst je ruimte openen via je provider.
als je me pm stuurt met een e-mail adres kan ik je het word document zenden.

zodiac
29 March 2006, 20:25
bij je provider krijg je een eigen ruimte. De files kan je daar (meestal) uploaden via ftp, een online map. Als je die lange users.xxx.be/xxx naam wilt verkorten kan je dot.tk gebruiken.
allemaal gratis:) :) :) veel succes ermee

compuchrisje
29 March 2006, 22:27
Zelfs al heb je frontpage, een site heb je niet op 1-2-3, neem dat maar van mij aan, want ik probeer het ook te leren. Gewoon klein beginnen, net als iedereen. Eens je met frontpage, html, dreamweaver of een ander programma overweg kan, is het nog een kleintje om je site online te krijgen.

zodiac
30 March 2006, 21:45
en een goed boek natuurlijk!

Spoorzoeker
30 March 2006, 22:43
Oei Zodiac, pas maar op, zometeen beginnen die Kevke en ElkeM weer te zeuren dta je teveel van ze verlangd!. :D

kevke
31 March 2006, 11:19
:angry: Spoorzoeker,:angry:

wat voor een opmerking is dit nu weer. Ik heb nooit beweerd dat er iemand iets teveel vraagt of iets anders gedaan heeft of doet. Ik heb enkel gezegd dat wanneer ik of iemand een vraag stelt wij niet gebaat zijn bij een antwoord zoals jij die geeft, op een arrogante manier en altijd in de richting van "leer het zelf ipv een vraag te stellen".

Bij deze wil er ook nog op aandringen om volgende keren mij niet meer op die manier te citeren daar ik er schoon genoeg van heb.:angry: