Volledige versie bekijken : Harde schijf geeft maar 30GB meer en vindt de overige 90 GB niet !!



Prolouder
28 March 2006, 14:19
Zit met 2 harde schijven c : Besturingsysteem (80 GB)en mijn 2 de harde schijf (Maxtor 120 GB) en vandaag heb ik m'n maxtor geformateerd en heb nu plots maar 30 GB meer vrij erop en vindt nergens meer de andere 90 GB waar is die nu plotseling gebleven, wat moet ik doen.:damn:

Alvast bedankt voor hulp

Milo
28 March 2006, 14:57
probeer dit eens te raadplegen
: http://www.ivanhoejupiler.be/t4299-geen-volledige-harde-schijf-137gb-128gb-limiet.html

Prolouder
28 March 2006, 15:47
Heb de stappen een geprobeert, maar dat werkt niet, kan het niet zijn dat er partities zijn ingedeeld, hoe kan je anders partities verwijderen " Heb XP prof "

Bedankt

cruwero
28 March 2006, 15:58
Partitie’s verwijderen kan je met de cd van xp.opstarten met je cd van xp en daar krijg je de mogelijkhied om je partitie te verwijderen en opnieuw in te delen naar fat of ntfs:
Henk

smurfslover
28 March 2006, 17:44
Ik doe dat met Powerquest (Symantec) partition magic 8.0 maar die is jammer genoeg niet gratis maar is wel te vinden als je goed zoekt.

Krikkie
28 March 2006, 18:26
Ik doe dat met Powerquest (Symantec) partition magic 8.0 maar die is jammer genoeg niet gratis maar is wel te vinden als je goed zoekt.
Hier kan je PartitionMagic afhalen!!!
Het is een charewareversie (dus gratis), en het zou voldoende moeten zijn om je probleem op te lossen!!!

Groetjes Krikkie