Volledige versie bekijken : nokia 6230 probleemkes



gwenn
28 March 2006, 15:36
hallokes ik heb een nokia 6230 en ben nu veranderd van proximus na mobistar en dan na base nu heb ik de internet settings van proximus en mobistar en als ik die van base opvraag dan komt er te staat kan nie opslaan en ik weet ook niet hoe ik mijn internet settings moet wissel
en op het voorscherm staat de naam van de provider die kan ik ook niet wissen kan iemand mij aub helpen dank u vriendelijk

gwenn
30 March 2006, 13:13
kan niemand mij helpen aub

Nostradamus
30 March 2006, 14:45
Hallo Gwen, hier kan je al eens gaan kijken bij Nokia Support : http://www.nokia.be/nl/support/Productsupport/6230/index.html en ik denk dat je toch het beste eens kontakt opneemt met je provider hoor, voor verdere informatie ;)

gwenn
31 March 2006, 22:24
sorry voor het ongemak ma ik was gisteren in hasselt aant wanedelen en ik was een beetje zat en een bericht aant stuuren en een turk heeft mijn gsm gepikt
en heb de imei laten blokeren en ga morgen na de politie die aangeven
tog bedankt om me te helpen

whoopie
31 March 2006, 23:32
ik denk dat bij deze uw problemken opgelost is, dan wel op een spijtige manier !

machine head
1 April 2006, 00:37
wel tis te hope dat ge hem snel weer krijgt illigalen deze dagen ... bij ons op school ook ze zouden gdv de leerkrachten in elkaar rammen :damn:

Nikolas
1 April 2006, 21:36
sorry voor het ongemak ma ik was gisteren in hasselt aant wanedelen en ik was een beetje zat en een bericht aant stuuren en een turk heeft mijn gsm gepikt
en heb de imei laten blokeren en ga morgen na de politie die aangeven
tog bedankt om me te helpen

Een mens zou voor minder rechts gaan worden. Hoe weet je trouwens dat het een turk was?

Maar goed we dwalen af. Alhoewel...probleem lijkt "opgelost" dus deze mag eigenlijk toe.