Volledige versie bekijken : ondertiteling dubbel



jurgenv
1 April 2006, 13:33
heb dus een avi met de ondertiteling bestand erbij (srt) in dezelfde map staan en alletwee dezelfde naam. Het probleem is bij het afspelen zie ik in de systeembalk vanonderen het divx tekentje en het groene pijltje van directvobsub..

bijgevolg zin er nu twee ondertitels door elkaar gemixt en ik heb geen idee van waar de andere komt :damn: schakel is de ondertiteling uit dan heb ik helemaal geen ondertiteling meer, is er een andere manier om bijvoorbeeld de ondertiteling in de film te branden als het waare met bv virtualdubmod ofzo? :damn:

filmmachine
1 April 2006, 19:19
hallo jurgenv.

vraagje.

En waarmee speel je de film af? Als je bsplayer gebruikt om je film af te spelen laad bsplayer ook nog een keer de sub in net zoals vobsub. In bsplayer kun je dit oplossen door op de "s" toets (op je toetsenbord) te drukken.

greetzz

jurgenv
1 April 2006, 19:26
windows media player :)

is de bedoeling dat ik hem dan omzet met ondertit. voor op dvd

jurgenv
1 April 2006, 20:22
en FFDshow installeren gaat wel maar bij het runnen ervan om de subtitles toe te vegen krijg ik een foutmelding, als reden: uitzonderlijke fout...

ghost
1 April 2006, 20:24
Heb je het al eens uitgeprobeerd om de avi om tezetten naar dvd ?

jurgenv
1 April 2006, 20:26
ja heb ik gedaan ghost, met de ondertiteling erbij, maarja, twee verschillende ondertitels door elkaar in een film is niet echt leuk...

DJMoLe
1 April 2006, 20:31
Je hebt waarschijnlijk bij media player de "Ondertitels afspelen" aan staan.

ghost
1 April 2006, 20:45
Je zegt twee verschillende , herkent je de andere ondertiteling dan en met welk progje heb je die al eens bekeken of omgezet ? Of bedoel je dat je dubbele ondertiteling hebt van de zelfde film ? Dan moet je uw srt eens veranderen zet er eens een letterke erbij vb: king kongs.srt inplaats van king kong.srt

jurgenv
1 April 2006, 20:51
nee, de ene is degee die er wel bij moe, e andere komt plotseling van ergens vandaan :wall: heb directvobsub eraf gegooid, FFdshow wil dus maar niet werken :damn:

mss ze erin branden met virtualdubmod? ik denk dat ooit eens te gedaan te hebben oftewel was het iets anders :)

jurgenv
1 April 2006, 22:20
ben er in geslaags een andere versie van FFDshow te installeren, en die doet zijj werk blijkbaar goed want nu is alles ok :) toch bedankt