Volledige versie bekijken : Word / Excel: mappen toevoegen in de pictogrammenlijst bij openen-menu



Alviarin
1 April 2006, 23:45
Hoi,

Wanneer je in Word of Excel het pictogram openen of opslaan als opent, krijg je een submenu voor je scherm met bovenaan Zoeken in: en de geslecteerde map. Je ziet een venster met alle mappen en documenten die in de geslecteerde map zitten.

Links daarvan zie je de pictogrammen van geschiedenis, mijn documenten, mijn favorieten, bureaublad en mijn netwerkaccessoires.

Mijn vraag is nu: hoe kan ik standaardmappen toevoegen aan die pictogrammen, zodat ik een bepaalde veelgebruikte folder in mijn documenten ook links kan aanklikken gelijk al de rest. Geschiedenis en favorieten gebruik ik nauwelijks, dus die mogen weg. netwerk locaties evenmin.

Gewoon een map naar daar slepen helpt niet :wall:

Wie weet de oplosing? :good:

J.W.
2 April 2006, 01:26
Hoi,

Wanneer je in Word of Excel het pictogram openen of opslaan als opent, krijg je een submenu voor je scherm met bovenaan Zoeken in: en de geslecteerde map. Je ziet een venster met alle mappen en documenten die in de geslecteerde map zitten.

Links daarvan zie je de pictogrammen van geschiedenis, mijn documenten, mijn favorieten, bureaublad en mijn netwerkaccessoires.

Mijn vraag is nu: hoe kan ik standaardmappen toevoegen aan die pictogrammen, zodat ik een bepaalde veelgebruikte folder in mijn documenten ook links kan aanklikken gelijk al de rest. Geschiedenis en favorieten gebruik ik nauwelijks, dus die mogen weg. netwerk locaties evenmin.

Gewoon een map naar daar slepen helpt niet :wall:

Wie weet de oplosing? :good:

u kunt een nieuw pictogram maken op de Locatiebalk om de meestgebruikte gegevensbronnen op te slaan. Als u een map aan de Locatiebalk wilt toevoegen, selecteert u de map en klikt u op Toevoegen aan 'Mijn locaties' in het menu Extra.

Voor meer informatie klikt u op het volgende artikelnummer in de Microsoft Knowledge Base:
282087 (http://support.microsoft.com/kb/282087/?FR=1) (http://support.microsoft.com/kb/282087/) OFFXP: How to Customize My Places Bar in "Open" and "Save As" Dialog Boxes