Volledige versie bekijken : Panda Antivirus 2006 + antispyware



ddk
2 April 2006, 10:57
Hallo,

Ik zit met een probleem, sinds de installatie van Panda Antivirus 2006 + antispyware kan ik geen muziek meer afspelen met Windows Media Player en ook geen dvd's met Power dvd en met BSplayer.
Als ik in de configuratie van Antivirus 2006 + antispyware de TruPrevent Technologies uitschakel dan kan ik wel weer muziek en dvd's afspelen, enig nadeel hierbij is dat Antivirus 2006 + antispyware het beveiligingsniveau een stapje lager zet namelijk op MEDIUM in plaats van op HIGH en zodoende kwetsbaar ben voor alle kwetsbare ongekende bedreigingen.
Zou er iemand me kunnen helpen om dit probleem op te lossen????

Vriendelijke groeten, DDk

2B's
2 April 2006, 11:05
Euh, ik heb panda 2005 met betalende upgrade en ken dat probleem niet. Combineer je de anti spyware van panda met een andere? Dan lijkt me dat precies het probleem te zijn. Ofwel gebruik je de ene ofwel de andere, beiden geven zowieso conflicten.

cruwero
2 April 2006, 11:17
Als je twee antivirussen programma’s op je systeem zet is het vragen om problemen:
Henk

ddk
2 April 2006, 11:54
Euh, ik heb panda 2005 met betalende upgrade en ken dat probleem niet. Combineer je de anti spyware van panda met een andere? Dan lijkt me dat precies het probleem te zijn. Ofwel gebruik je de ene ofwel de andere, beiden geven zowieso conflicten.

Ik heb er spy sweeper en spy emmercency 2005 verwijderd, maar het probleem was niet verholpen.
Nadien heb ik DVD Region+CSS Free 5.972 verwijderd want dat programma starte ook op als ik een cd of dvd afspeelde, en eigenaardig genoeg is ineens het probleem verholpen, dus zal ik nu een manier moeten vinden om dit programma uit te schakelen als ik muziek wenst af te spelen.
Bedankt voor de snelle reactie!!!!

groeten, DDk

gabriel
2 April 2006, 13:21
hey
een tip : verwijder panda 2006 met alles erop en eraan
instaleer de desbetreffende progs opnieuw , zie als deze goed werken zo ja instaleer panda opnieuw ( werk ook met panda 2006 )heb dus een identiek prob gehad
het is tenzeerste aan te raden om naast panda geen andere virus scanner te instaleren want dit is om probs vragen , en ja , je zal nog vloeken op dit antivirus maar het loont de moeite om het te gebruiken

de jean
2 April 2006, 16:54
panda zuigt ...

smurfslover
2 April 2006, 18:13
Gewoon die panda er vanaf gooien haalt meer virussen binnen dan dat er tegenbgehouden worden. Heb al veel mensen gekend met problemen en hen steeds geadviseerd NOD32 of Bitdefender te installeren of als 't gratis moet AVG ofzo. Achteraf nooit iemand horen klagen.

de jean
2 April 2006, 18:28
dat bedoel ik

gabriel
3 April 2006, 18:43
hey
het is altijd zo dat een virus scanner waar je tevreden over bent de " beste " is
werk sinds 2000 met panda . Wat me opvalt de de pols uitgevoerd door " externen " panda steeds in de top 3 plaatsen qua mogelijkheden en betrouwbaarheid
verleden jaar een diskutie gehad op het ASO forum hieroven ( nu noemt het anders )

de jean
3 April 2006, 18:45
ondertss vreet panda al even mooi bronnen als bvb norton ...

gabriel
3 April 2006, 18:54
hey Jean
het is altijd zo dat "all in one " scanners ( of wat dan ook ) niet de beste oplossing zijn , voor ieder prob moet je iets anders hebben , dus laat de grootte schijven maar komen die raken wel snel vol met al die rommel

gvandam
3 April 2006, 20:50
Ik heb jaren panda gebruikt en was er tevreden over tot vorig jaar.Na een update vertraagde en blokkeerde telkens mijn pc.Ik lees veel kritiek van panda en norton,maar draaien die mensen nu panda 2006 of norton 2006 of is het maar van horen zeggen?

cruwero
3 April 2006, 20:54
ondertss vreet panda al even mooi bronnen als bvb norton ...

Hier ben ik het helemaal mee eens het vreet aan je systeem neem Nod32 het is gewoon de beste:
Henk

de jean
4 April 2006, 05:45
Hier ben ik het helemaal mee eens het vreet aan je systeem neem Nod32 het is gewoon de beste:
Henkdie hebbik !

bluedevil
4 April 2006, 09:49
die heb ik ook,had panda 2006 antivirus +antispyware,blokkeerde alle mails met wmv extensie,en om de vier dagen moest ik hem opnieuw installeren,panda is erg belastend voor je pc,trage opstart en traag afsluiten,met nod 32 is een erg GROOT verschil.

ddk
5 April 2006, 08:18
Wel mijn panda blokkeerd geen mails met de extensie wmv, dit is wel een aangekochte Panda misschien is het dat.
En het is juist bij het opstarten van pc en afsluiten gaat het wel iets trager dan AVG die ik hiervoor gebruikte. Maar eens opgestart heb ik er geen probelmen meer mee, mijn pc is nog maar 2 maand oud en kan misschien iets meer aan.:eek:

bluedevil
5 April 2006, 10:13
dit was wel een originele panda 2006,moest de pc binnenbrengen bij pc winkel waar ik panda had gekocht,had geen zin om daar nog 50 a 100 euro bij te leggen om het probleem op te lossen,dan heb ik maar nod 32 aangeschaft.Ben daar zeer over tevreden,natuurlijk jammer van mijn 38 euro van die panda dat ik in de vuilbak heb gegooid.heb ondersteuning van pandalabs gehad ,het enige dat ze konden oplossen was die wmv extensie,hadden geen verklaarbare reden voor de problemen inzake laag beveiligingsniveau

Andy_70
5 April 2006, 11:24
Hallo,

Zit ook wa verveeld met de panda software titanium2006.
Had voordien de etrust van CA, was voor 3 maanden gratis bij de nieuwe aldi pc.
Dan had ik op de clickx magazine de panda cd zien hangen wat 6m gratis is. Met in't achterhoofd de software, als 'm me aanstond, ook daadwerkelijk betalend aan te schaffen.
VOOR ik dit installeerde me es geinformeerd en de etrust er volgens procedure AF gehaald en nadien de panda opgezet.
Maar al rap begonnen de probs. Mijne outlook en msn deed het niet meer. De oplossing tot hiertoe was de firewall van panda uit te schakelen en de firewall van XP terug actief te zetten. Maar dan zit ik volgens panda op het laagste beveiligingsniveau op internet. En als ik na een standby periode terug op't intertnet wil moet ik de pc heropstarten want anders is er geen connectie mogelijk. Dus nee...tot hiertoe vind ik het niet zo geslaagd. Wat heb je aan zo'n software als je alles installeert volgens hun aanbevelingen en dan werken een paar basis zaken zoals outlook en msn niet?

gabriel
6 April 2006, 18:48
hey
om alle diskuties te vermijden doe even een test met uw anti virus
en wees eerlijk vertel op site hoeveel virusen uw sisteem gevonden heeft
wees gerust het is een test prog speciaal gemaakt ervoor
http://www.rexswain.com/eicar.html

smurfslover
6 April 2006, 19:57
Ik heb geen antivirus dat is nog veel beter lol :p

slijkdabberke
10 April 2006, 22:16
mijn gedacht jean , bitdefender of nod32 zou ik zo zeggen

gabriel
11 April 2006, 20:42
hey heren
wie heeft er het test prog voor het virus getest ?????????