Volledige versie bekijken : MP3-Programma



PorkyFrost
3 April 2006, 18:31
m'n broer heeft dus een mp3-speler, alleen heeft ie de driver kwijtgespeeld (of wat dan ook) en nu is hij dus op zoek naar een programma om liedjes over te zetten naar deze speler, iemand een idee?


-alvast bedankt ;)

Pjotr
3 April 2006, 18:36
Welke mp3?
Normaal moet je de driver toch wel ergens kunnen downloaden.

Heezy
3 April 2006, 21:06
De software wsl van de fabricant zelf om mp3's over te zetten.

Kijk op de site zelf van de fabricant, grote kans dat die daar tussen de downloads staat.
Of anders gewoon via verkenner proberen.

strijkertje
4 April 2006, 11:48
Of... www.aldrivers.com

PorkyFrost
4 April 2006, 12:04
Dat is net het probleem zie je, het is een mp3 nog uit den blokker indertijd, daar staat niet echt een merk op :damn:

cruwero
4 April 2006, 12:12
http://www.phillar.org/layout/index.php?option=com_remository&Itemid=85&func=selectfolder&filecatid=9
Misschien is het deze driver:
Henk

Bmw_Freak
4 April 2006, 12:48
hmm ik heb ni eens een driver bij mij mp3 ik steek die gewoon in mn c en er komt Verwisselbare Schijf op en dan versleep ik mijn muziek gewoon naar daar [unsure]

Wouter
5 April 2006, 02:59
hmm ik heb ni eens een driver bij mij mp3 ik steek die gewoon in mn c en er komt Verwisselbare Schijf op en dan versleep ik mijn muziek gewoon naar daar [unsure]
ja vroeger had ik ook even zoiets, alleen voor win98 zat daar een cdrom bij. al de andere OS'en ondersteunden die

Gsus69
8 April 2006, 17:42
Ik heb al diverse MP3 spelers gehad en nog nooit de driver hoeven te installeren vermits de simpelste manier van overzetten via de verkenner is. Maar misschien draait op de betreffende PC geen Windows XP?

Normaal staan er op het toestel wel ergens een reeks cijfertjes en lettertjes. Misschien kan je die hier even posten, dan controleer ik ze even. Voor sommige gevallen is het simpel bv. MD....(cijfertjes) = toestel van Medion enz.

Controleer ook even aan de binnenzijde van het batterijvakje.