Volledige versie bekijken : Toetsenbord & Muis



strijkertje
4 April 2006, 11:38
Hallokes
Ik heb mij onlangs een draadloos klavier & muis aangeschaft, namelijk van Medion ( Aldi) ;) ,dat werk ze, maar en nu komt het, met het klavier geen probleem, maar met de muis, ai, ai, aanwijzen lukt ook het klikken lukt, alleen het scrollen lukt mij aan geen kanten, moet ik iets instellen of zo?ik heb dan uiteindelijk terug de muis met kabel aangesloten maar dit is niet de bedoeling, heeft er soms iemand ervaring met dergelijk muisje?Alvast mijn dank mensen.
Gr.Strijkertje.

cruwero
4 April 2006, 11:50
Heb je al in muis optie’s gekeken of het daar goed staat:
Henk

strijkertje
4 April 2006, 11:55
ja Henk, heb ik ook gedaan, trouwens ik ben der reeds mee terug naar de aldi geweest en heb zonder problemen een ander pakket gekregen klavier+muis dus, omdat ik d8 dat er iets los zat ofzo, maar het is juist hetzelfde,scrollen lukt niet.

Strijkertje

Milo
4 April 2006, 12:12
Euhm heb je je muisopties al eens bekeken ?
Ook medion kan soms extra software vragen voor te instaleren ....... kijkt eens of ge een cd'ken ebt bijgekregen voor die muis ...

Kan altijd handig zijn ;-)

strijkertje
4 April 2006, 16:27
jammer maar helaas, lukt niet. Sorry om mijn late reactie, maar ik zat met bezoek, bedankt voor de moeite mensen.

Gr.Strijkertje

eripat
9 April 2006, 20:24
hoi, heb ook zoon set van aldi maar bij mij werkt het klavier niet. Heb al de kananelen verwisseld maar geen reactie wie kan mij helpen???alvast bedankt eripat

lucske
9 April 2006, 20:32
goed lezen in het bijhorende boekje in welke volgorde je moet klikken op de schakelaar is heel klein knopje achterkant van de toestellen.eerst de zender en dan zal deze pinken dan de volgorde volgen volgens boekje je hebt wel maar een 15 seconden de tijd om de schakelaars on te switchen. ik heb bij een aantal mesen deze zonder problemen kunnen inschakelen. Bij 1 persoon durft muislichtje soms uitvallen maar als je even aan de batterijen draait gaan ze weer raar maar waar.......................

eripat
19 April 2006, 19:30
ivm met draadloos t-bord alles is opgelost voor mij mag er een slotje op alvast bedankt aan allen

Nostradamus
19 April 2006, 19:50
Strijkertje, heb je al eens via configuratiescherm > muis > eigenschappen voor muis > bladerwieltje gekeken? (oei, ik denk dat Cruwero deze vraag al gesteld had)