Volledige versie bekijken : een (soort) van filmpje..



DKF
4 April 2006, 18:26
Ik moet over een week of 2, 18 april om precies te zijn, voor het eerst met een aantal klasgenoten een presentatie houden, het zogenaamde gymnasiumproject.

Nou hebben wij bedacht een power point presentatie te maken. Toen ik hier en daar rondsurfde op de site, zag ik bijvoorbeeld;

als iemand iets niet snapt, hoe hij dat moet doen, welke en in welke volgorde hij stappen moest ondernemen, er dan wel (bijna) altijd iemand was, die dat hem aanleerde door middel van een kleine soort van filmpje, waarbij de wijzer steeds naar de stap toe gaat en die een voor een doorneemt, met waar nodig is commentaar daarbij, weet iemand hoe ik daar aan kan komen..

Want wij zouden daarmee, de ouders gebiedende wijs, makkelijk en eenvoudig kunnen vertellen wat iets inhoud, ipv een heel lang, uitgebreid verhaal, waarbij je bijna in slaap valt en soms toch niets wijzer van geworden bent.

Als iemand mij van een antwoord op mijn vraag kan voorzien, alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
DKF

PS. Ik zal ff een paar voorbeeldjes zoeken, van wat ik eigenlijk bedoel..

DKF
5 April 2006, 14:24
Laat maar. Ik heb het al dankzij de beheerder van deze site. Ik heb gezien dat ie al 15x bekeken is maar geen van alle heeft antwoord gegeven, mijn conclusie is dus dat ik niet de enige ben, daarom zeg ik ff met wat dat kan..

Captivate of Demo builder..