Volledige versie bekijken : Office12



Ivan
4 April 2006, 19:11
Voorbeeld van Office12 (http://www.microsoft.com/office/preview/asx/OfficeUIIntro.asx)

DJMoLe
4 April 2006, 19:43
Daar praten ze veel e.
Booooooring.



Lijkt wel interessant


Maar thx to Ivan voor de Post..

Greets

compuchrisje
4 April 2006, 19:50
Veel tralalakes en veel presets, zodat je nog minder je eigen zin kan doen, mijn eerste indruk.

Martijnc
4 April 2006, 20:26
Waarom altijd die anti-microsoft praat?
Waarschijnlijk nog niet zelf geprobeerd, natuurlijk wel weer alles afbreken.

De nieuwe versie bevat veel handige en leuke features.
Vooral die live Preview en de menu' s die automatisch verschijnen lijken me handig en je kan er "mischien" ook wel veel tijd mee besparen

g_man
4 April 2006, 21:10
Zoals ze zeggen al de leuke, maar wsl ook de moeilijkere features naar de man brengen...easy acces...leuk voor iedereen nu. :) ;)

spruit
4 April 2006, 21:34
als freak vind ik dit beautiful...:good: maar als baas, die de licenties zal moeten betalen ,om juist een briefje te tikken...:wall:
;)

compuchrisje
4 April 2006, 21:36
Mee eens spruitjes, 't is niet al goud wat blinkt he. En niet alleen bazen, denk maar eens aan al die ouders die alwéér zo goed als verplicht zijn om nieuwe soft te kopen en de oude in de prullenbak te deponeren. Wij kunnen wel belasting betalen op afval van een ander pff.

g_man
4 April 2006, 21:38
verplicht zijn om nieuwe soft te kopen .

:lol: :lol: :lol: :good:

Martijnc
4 April 2006, 21:39
Niemand verplicht je toch om het te kopen?

Nikolas
5 April 2006, 15:16
Niemand verplicht je toch om het te kopen?

Maar jammer genoeg wordt die indruk gegeven dat je zoiets "moet" hebben om mee te zijn en al die bla-bla.

Martijnc
5 April 2006, 15:26
Als jij een product maakt wil je toch ook dat mensen dat kopen en ga je dat ook proberen?
Of ga je jaren aan iets werken en dan effe zeggen "Ja ik heb iets gemaakt, je kan dat wel kopen maar eigenlijk heb je het niet nodig."
Nee toch?

Wayne
6 April 2006, 17:56
IS niet omdat er een nieuwe versie is dat deze onmiddelijk beter is he.
Is een commercieel boeleke
Maar niets houd u tegen om deze te kopen he.

gabriel
6 April 2006, 20:33
hey
als bedenking op al die antwoorden en reacties lees ik dat er hier velen warm en koud blazen over MS of ben ik verkeerd ???

spruit
6 April 2006, 20:45
hey
als bedenking op al die antwoorden en reacties lees ik dat er hier velen warm en koud blazen over MS of ben ik verkeerd ???

ik ga alvast voor warm, maar een koudje kan er ook bij...sjiek

Booster
6 April 2006, 21:33
mhz in het begin dacht ik van: wat een zever. Maar dan zie je die nieuwe features (gallery en die live stuff) en begin je te denken dat het idd beter en handiger is :)

Me pa kwam ook zien , maar hij heeft er bedenkingen bij :p

Ik vind het layout bangelijk goed gedaan maar maak me zorgen om de pc specs van de office 12. Vooral als je gallery laad en dan op je tabel gaat toepassen of net als je test selecteert dat er een balk komt bij de muis met quick options....

Wat ik own vond was dat laatste in powerpoint , da's snel gedaan vind ik.

stijn

siegy
10 April 2006, 11:51
Oeps 'n foutje,,,,

ik zit hier verkeerd sorry