Volledige versie bekijken : muis kapot?



Booster
4 April 2006, 23:53
hallo

ik was (alweer) eens wat boos toen me pc blokkeerde en heb toen me muis eens een slag gegeven. Het is een draadloze logitech MX700 muis.

Ik weet niet zeker of het daardoor komt maar sindsdien (1-2 dagen) gaat hij niet meer zoals het hoort :s

Ik beweeg de muis maar hij komt achter of ik moet groter gaan schuiven met de muis en daar wordt ik nog bozer van. Na een tijd stopt dat en begint het opnieuw.... :wall::wall:

niet alleen trager maar ook klikken....

Ligt het aan de batterijen, de ontvanger,....

stijn

WeZZe
5 April 2006, 00:23
heb je geen instalatie cd rom meegekregen?Daar staat dan meestal de help icoon bij.

HANNELORE_COUCK
5 April 2006, 01:26
een goede oplossing: zorg dat je elke morgen een paar kalmeringspilletjes pakt ;) (flauwe grap, laat dus maar :p)
maarnee serieus, volgens mij heb je gewoon je muis kapotgemaakt, volgende keer wat minder uitvliegen naar dat dingetje ;)

Ivan
5 April 2006, 05:55
Ben jij altijd zo met muisen :p
Ik denk dat je muis stuk is.

Booster
5 April 2006, 07:57
oO , was maar een zacht tikje... Toch bedankt voor de info.

Clioke16V
5 April 2006, 11:32
Ben jij altijd zo met muisen :p
Ik denk dat je muis stuk is.

Die heeft toch geen dubbele betekenis zeker :D

En denk idd ook dat ze richting hemel is.

PeterN
5 April 2006, 12:59
Voordat je u kwaad maakt op uw muis omdat ze niet goed werkt, kan je mss eens snel een andere oude muis nemen met kabel. Als deze wel normaal werkt, weet je zeker dat er niets mis is met de settings/malware of whatever op uw pc.
Batterijtjes zijn snel te vervangen om dit te controleren, en wat ook soms al eens probleem kan geven is de plaats van de ontvanger van draadloze muizen. Plaats hem eens dichter en in het zicht van de muis.
Helpt dit alles niet... gooi de muis dan zover je kunt, ze is dan stuk ;)

Milo
5 April 2006, 14:16
Stom mss , maar als het géén optisc muizeken is .....
Doe da beestje dan eens open , haalt er da balleken eens uit en kuis eens al uw stof van uw opnamewielletjes ...

Nja , laat ons hopen da ge u lief haar muis niet te veel tikken geeft , moehahahahahahha

Simply
5 April 2006, 14:56
Aangezien ze draadloos is, zal ze wel optisch zijn ook, dus zou het goed kunnen dat de lens binnenin verschoven is of gebroken en dus hierdoor niet 100% correct meer functioneert!

Milo
5 April 2006, 15:55
Hmmm , idd , ik googelde die muis : is optisch Wireless dingske , en die zijn fragiel.
Euhm , probeert als hier beschreven eens met een oude muis , maar ik denk da dees muizeken voor de vuilbak zal zijn ..........
Muizekens en klop : géén goeie combinatie .................
Een toetsenbord kan daar toch iets meer tegen ( eigen ondervinding )

Marshall
5 April 2006, 22:03
Over het algemeen werkt en draadloze muis met radio frequenties,(er zijn nog andere soorten in omloop)denkelijk door de klop of val is de frequentie verschoven waardoor de pc het niet meer vindt.
Wat je wel in acht mag nemen is dit, een muis die op radio freq werkt heeft meestal een kristal (of meer) ingebouwd, door 'n val of ruwe behandeling kan deze kristal breken en krijg je geen goede frequentie niet meer, kwestie van genereren van het kristal, of anders uitgelegd de gebroken stukken raken soms wel dan weer niet.

Dus wat al vermeld is, goed voor de vuilbak, nu heb je je zelf voor schut gezet,wees in't vervolg wat kalmer met zulke dingen. goede raad is duur, toch fijn dat je er eerlijk vooruit komt.

grts Marshall :)

WeZZe
6 April 2006, 12:49
Dat beloofd.Het me laatst een lasermuis gekocht,als een optische muis al gevoelig is zal een lasermuis nog gevoeliger zijn.

cruwero
6 April 2006, 12:55
Je bent lekker bezig?
Henk

Milo
6 April 2006, 14:26
Je bent lekker bezig?
Henk


Whahahahahaaaaaaaaahhahahahahaaaaaa:lol: :bow:

Fakke_Berto
6 April 2006, 16:19
Enne.....hang een boksbal.....kan je je daar op afreageren :evil: :D .

Booster
6 April 2006, 16:28
ja nu heb ik geen problemen, ontvanger eens ergens anders gezet, heb dit ook op LAN parties in het begin.

boksbal :wtf: me zus ja , waarom heb je die ... :wall:

:p kzou niet durven , meestal met een schoolboek maar vakantie...

Milo
6 April 2006, 16:40
ja nu heb ik geen problemen, ontvanger eens ergens anders gezet, heb dit ook op LAN parties in het begin.

boksbal :wtf: me zus ja , waarom heb je die ... :wall:

:p kzou niet durven , meestal met een schoolboek maar vakantie...


Als ge ze niet meer vandoen hebt kunt ge ze nog steeds bij mij kwijt , ik euhm kan wel eens een vrouwken gebruiken ........... Life isn't fun alone ;-) Thats why you have a sister;)