Volledige versie bekijken : Nokia 6280



Tibo
6 April 2006, 13:45
Hey all,

Kwil gewoon eens informeren of er al mensen zijn die de nieuwe nokia 6280 gekocht hebben of er al ervaringen mee hebben?

Ik heb al een paar reviews gelezen op het internet....maar de meningen zijn verdeeld, de ene vind het een pracht gsm, de andere vind hem totaal niks..

Thx

Simply
6 April 2006, 14:18
Ja, ik heb hem gekocht, was bij de eerste van Belgie! hihi

Heb er lang moeten op wachten, maar het is een PRACHT van een gsm!!!

Als ik echt een nadeel moet zeggen is het mss dat hij redelijk zwaar is (109gr), in tegenstelling van mijn vorige dan (79gr)

Voor de rest ongelooflijk bangelijke gsm

Tibo
7 April 2006, 09:52
SIMPLY....ahhh interessant....

Verleden weekend was hij voor het eerst te koop...en ik heb ook de kans gehad....maar had geen tijd om hem te gaan halen...

Heb je hem al een beetje kunnen testen ????

Want als het gewicht het enige nadeel is, dan is de keuze voor mij snel gemaakt hoor...

ik heb op diverse forums verschillende nadelen gehoord:
slechte batterijduur
af en toe zonder reden uitvallen en heropstarten
stof onder het scherm
een beetje kwetsbaar schuifmechanisme...

Heb jij toevallig al op deze dingen gelet ??? laat me eens iets weten.. ben zeer geinteresseerd...zou die 6280 willen kopen voor mijn vrouw.

Heb je de fm-radio al geprobeerd ? hoe werkt die ?
En de 2MP camera? goed of niet ? (heb wel al fotos ervan gezien, maar een beetje rechtstreekse info is altijd welkom)

Hoe zit het met het geluid en de ringtones....????

Ik zit ook al een paar maanden te wachten op dat ding.....ik hoop dat hij de moeite waard is...

Simply
7 April 2006, 10:01
SIMPLY....ahhh interessant....

Verleden weekend was hij voor het eerst te koop...en ik heb ook de kans gehad....maar had geen tijd om hem te gaan halen...

Heb je hem al een beetje kunnen testen ???? (een beetje ja :p)

Want als het gewicht het enige nadeel is, dan is de keuze voor mij snel gemaakt hoor...

ik heb op diverse forums verschillende nadelen gehoord:
slechte batterijduur (valt best mee, je moet rekening houden met het feit dat je in het begin toch alles ligt uit te testen, logisch dat de batterij het sneller begeeft dan)
af en toe zonder reden uitvallen en heropstarten (nog niet voorgehad)
stof onder het scherm (tot nog toe niks van merkbaar)
een beetje kwetsbaar schuifmechanisme... (niet dus, wel zo bij het lagere model 6110 of zoiets, naar het schijnt)

Heb jij toevallig al op deze dingen gelet ??? laat me eens iets weten.. ben zeer geinteresseerd...zou die 6280 willen kopen voor mijn vrouw.

Heb je de fm-radio al geprobeerd ? hoe werkt die ? (Nog niet geprobeerd, geen tijd gehad!)
En de 2MP camera? goed of niet ? (heb wel al fotos ervan gezien, maar een beetje rechtstreekse info is altijd welkom) (Camera is super goed, beter zelfs dan vele digitale camera's!)

Hoe zit het met het geluid en de ringtones....???? (Geluid is van goed kwaliteit, ringtones kan je à volente zelf bijvoegen of creeeren)

Ik zit ook al een paar maanden te wachten op dat ding.....ik hoop dat hij de moeite waard is...

Dat is mijn mening hé :p

Tibo
7 April 2006, 11:00
Simply als ge nog een paar dingen hebt geprobeert, zet hier maar op deze post hoor....ik ben heel benieuwd....

Misschien ga ik dit weekend met mijn vrouwke nen 6280 kopen....

BTW, waar heb jij die van u gekocht ? The Phonehouse ?

Heb je ook al een andere SD-kaart gekocht....voor wa meer mp3-plaats ? of heb je de mp3 ook nog niet geprobeerd ? ;)

Simply
7 April 2006, 11:36
Neen niet bij The Phone house!

Daar heb ik vroeger nog gewerkt :p (shop-manager, A'pen Meir)

De Nokia Shop was de winkel die hem het snelste binnen had dus daar gekocht!

Nog geen ander kaartje geprobeerd!

Volgende bevindingen zal ik dan idd hier plaatsen ;)