Volledige versie bekijken : Diverse plotse problemen



Silverwing
6 April 2006, 18:36
Toen ik vanavond thuis kwam van het werk wist mijn wederhelft te zeggen dat de pc vandaag zeer raar had gedaan.
Het bureablad was weg en er was enkel een wit scherm,internet liep op bepaalde momenten gewoon vast,de screensaver kon bij momenten zeer moeilijk gedeactiveerd worden en er kwamen verschillende foutmeldingen maar die wist ze niet meer.
Ik heb dan het logboek bekeken en daar stond het vol met fouten vanaf deze morgen.
De eerste fouten zijn begonnen 15 min.nadat ik ben vertrokken en er dus niemand aan de pc zit.Gedurende heel de dag komen dezelfde fouten terug.
Heb ze allemaal verzameld en als je de afbeelding van onder naar boven bekijkt heb de de cronologische volgorde van de fouten en waarschuwingen die in het logboek staan.
Ik heb direct een virusscan gedaan en een spywarecontrole met adware SE pro en spysweeper maar alles was negatief.
Wie kan mij zeggen wat er mogelijk aan de hand is?
op dit moment is alles normaal,de laatse fout in het logboek dateerd van 16.52u
Hierna de fouten:
http://img303.imageshack.us/img303/133/fouten646uj.jpg

depol99
6 April 2006, 18:38
Lijkt erop dat de harde schijf het aan het begeven is.

Maak zo snel mogelijk kopies van de belangrijke documenten.

gabriel
6 April 2006, 19:36
hey
ergens gevonden op deze site http://www.ivanhoejupiler.be/t137-test-programmas-harddisks.html
een test prog voor harde schijven , indien u nog iets kan doen

slijkdabberke
10 April 2006, 22:19
je kan proberen met chkdsk/f maar ik vrees dat gabriel gelijk heeft

Ivan
11 April 2006, 06:10
Ik denk dat je best eens een logje plaats.

Silverwing
11 April 2006, 19:15
Allemaal bedankt voor de reacties,ik ben 99 % zeker dat de plotse problemen opgelost zijn en niet meer zullen terugkeren aangezien ik nu toch al terug 5 dagen zonder problemen draai.
Ik heb chkdsk/f gedaan en er zijn wel een aantal fouten gevonden en gerepareerd.
Daarna eens gedefragmenteerd en daarna tot vandaag dus geen problemen meer gehad.
Het zal wel een raadsel blijven wat de fouten op de hdd veroorzaakt heeft.
Deze mag op slot.

gabriel
11 April 2006, 20:02
hey veel geluk met uw oplossing
hopelijks houd dit stand voor een lange tijd