Volledige versie bekijken : Incredimail



reddevel
8 April 2006, 12:09
graag had ik wat reacties op het mailprogramma "Incredimail" daar ik daar nogal gemengde meningen over heb gehoord en vindt het toch een leuk programma, dus alvorens ik het installeer had ik toch graag wat reacties gehad van mensen die ervaring hebben met dit programma wat werking, vervuiling Hd endergelijke betreft. Ik hoop een groot aantal reacties voor of tegen zodat ik kan uitmaken om het te installeren, ik zou zeggen laat maar komen. sjiek

Koshke
8 April 2006, 12:18
Ik heb incredimail 3 jaar geleden aangekocht aan 29$ omdat ik het een leuk programma vond en geen reklame en zo erop wou. Nadien heb ik het programma aangevuld met Letter Creator omdat ik liever m'n eigen brieven maak. Wel maak ik gebruik van hun skins en mailmelder. Ik heb over 2 jaar één probleem gehad en dat was dat de oude brieven, die ik had verwijderd, telkens terug kwamen. Heb dit dan gemeld aan incredimail en zij hebben geantwoord hoe ik dat probleem kon oplossen, wat ook is gebeurd. Verder heb ik tot hiertoe geen andere problemen en krijg ik af en toe een upgrade.

lucske
8 April 2006, 12:22
ik gebruik incredimail al heel lang en nooit problemen mee gehad ik heb wel de premium versie waar je dus ook de junkfilter hebt voor adressen die niet in je adresboek zitten deze komen daar dus toe.mooi briefpapier mooie animaties enz..........qua brol heb ik tot heden nog niets ondervonden dat het van incredimail kwam. ;)

Kokki
8 April 2006, 12:47
Ik heb er ook niets negatiefs over te zeggen. Ik gebruik de add-on voor Outlook. Is wel gemakkelijk.

Den Jappe
8 April 2006, 15:44
Ik gebruik Incredimail al een paar jaar, k'moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.

reddevel
8 April 2006, 17:01
alvast bedankt voor jullie reactie, maar heb ook al horen zeggen dat dit programma nogal wat spayware op je pc plaats of andere rommel in hoeverre moet ik dit geloven en betreft het hier dan om de gratis- of de betaalversie???

woepi
8 April 2006, 17:12
alvast bedankt voor jullie reactie, maar heb ook al horen zeggen dat dit programma nogal wat spayware op je pc plaats of andere rommel in hoeverre moet ik dit geloven en betreft het hier dan om de gratis- of de betaalversie???
Bij de gratis versie zit wat spam in, maar dit is enkel om hun eigen produkt te verkopen, voor de rest zit er niks spy of spam in. Heb de free versie een jaar of 5 gebruikt en heb nu de betalende versie.De oplaat tijd is wel wat langer dan bij de normale E-mail software maar er zit dan ook meer in.

reddevel
9 April 2006, 17:47
dit las ik op een site op internet;

Je weet het misschien of je weet het niet maar Incredimail verbergt eigenlijk spyware.
Het voegt reclame toe aan e-mails en speelt gegevens door.
Er zijn meerdere site's en organisaties die dit bevestigen. en dit;

Overduidelijk dat Google mij bij deze URL's bracht maar waarom ben ik dit zo zeker ?
=> Een man die ik ken had eens incredimail op mijn computer gezet.
=> Toen ik terugkwam kreeg ik talloze alerts van geopende poorten en registerwijzigingen.
=> Ad-aware gaf toevallig de hele map van incredimail aan als spyware.
=> Wissen van Incredimail werd geblokkeerd
=> Achteraf zette incredimail zich terug waar ik het gewist had.
toch niet geruststellend

woepi
9 April 2006, 17:52
dit las ik op een site op internet;
en dit;

toch niet geruststellend
Heb hier Ad-aware,Ewido, microsoft anti-spyware,spamdocter enz.... op mijn pc staan, nog nooit melding gehad van spy of spam van incredimail, buiten cookies.En het verwijderen, fluitje van een cent via software in configuratiescherm en komt NIET terug.