Volledige versie bekijken : vraag over installeren-MS-Office 2003 NL.



siegy
10 April 2006, 11:54
IK Heb al een hele tijd,;

'n Engelstalige versie MS-office 2003 op mijn pc- staan werken !
+ 'n aparte instal- cd nederlandse Proofing tools 2003

Ik kreeg een CD- Copy' volledig Nederlands MS-Office 2003 op mijn verjaardag met licentie NR- erbij......

mijn vraag is ,,??
Als ik die Nederlandse versie wil downloaden, moet dan die op mijn pc-geinstalleerd Engelstalige office prog; er dan eerst af ??

ik ben namelijk bang als ik die Nederlandse versie niet goed is of mij niet aan staat,,,,
dan ben ik mijn oude kwijt,,,, (of kan ik die ergens opslaan )?
Of kan ik het beter laten gelijk het nu is ???

graag wat meer uitleg hierover ,,
op voorhand mijn dank,!

pinky
10 April 2006, 13:14
je kan je taal normaal instellen in elke versie,dus ook het nederlands

J.W.
10 April 2006, 13:20
je kan je taal normaal instellen in elke versie,dus ook het nederlands

In Office??????????????????

J.W.
10 April 2006, 13:26
Heb al een hele tijd 'n Engelstalige versie MS-office 2003 op mijn pc-

+ 'n aparte instal- cd nederlandse Proofing tools 2003

mijn vraag is ,,??
Ik kreeg een CD- Copy' volledig Nederlands MS-Office 2003 op mijn verjaardag met licentie NR- erbij......

Als ik die Nederlandse versie wil downloaden, moet dan die op mijn pc-geinstalleerd Engelstalige office prog; er dan eerst af ??

ik ben namelijk bang als ik die Nederlandse versie niet goed is of mij niet aan staat dan ben ik mijn oude kwijt,,,, of kan ik die ergens opslaan ?
Of kan ik het beter laten gelijk het nu is ???

graag wat meer uitleg hierover ,,
op voorhand mijn dank,!

Bent u zeker dat deze echt werkt? Dat u deze kunt valideren?
Als het een "Copy" is, is deze waarschijnlijk reeds op een andere pc geïnstalleerd en gevalideerd. Als u niet kunt valideren kunt u uw Office 50 maal (denk ik) openen en dan is het gedaan.

pinky
10 April 2006, 13:28
ja,ga naar start-alle programma's-microsoft hulprogramma's-microsoft taalinstellingen

J.W.
10 April 2006, 13:49
ja,ga naar start-alle programma's-microsoft hulprogramma's-microsoft taalinstellingen

Daar staat bij "Menu's en dialoogvensters weergeven in":enkel "Nederlands" en voor "Help weergeven in": kan men ook overschakelen naar "Engels".

Als u een Engelstalige versie hebt van Office kunt u die niet veranderen naar een Nederlandstalige. (en ook van Nederlands naar Engels gaat niet) U moet dan wel een nieuwe versie van Office kopen.

siegy
10 April 2006, 13:55
je kan je taal normaal instellen in elke versie,dus ook het nederlands
dat is eigenlijk niet wat ik vroeg,; :evil:


In mijn Engelstalige versie is Nederlands niet beschikbaar, hier heeft JW ook gelijk in ,,,
daarom had ikeen orgineel proofing tools van MS-Office erbij genomen !

speciaal en alleen voor de Nederlandse spellingcontrole,,,,
(WAAROM ???) omdat die NED-spellingcontrole anders ook niet werkte in Outlook Express,,,en vond je daar ook geen nederlandse vertaling ,!

daarom heb ik dus die Proofing tools erbij aangeschaft ,(wel een kostelijk grapje )!!
maar het werkt perfect !


en JW ik ben niet zeker of deze gekregen CD, gevalideerd kan worden ,vermits het geen orgineel cd is :shy:
oke dan ga ik het maar beter laten zoals het nu is, dat werkt ook ,,
maar moet wel heel harder nadenken vanwege het Engels ,!

J.W.
10 April 2006, 15:00
In mijn Engelstalige versie is Nederlands niet beschikbaar, hier heeft JW ook gelijk in ,,,
daarom had ikeen orgineel proofing tools van MS-Office erbij genomen !

speciaal en alleen voor de Nederlandse spellingcontrole,,,,
(WAAROM ???) omdat die NED-spellingcontrole anders ook niet werkte in Outlook Express,,,en vond je daar ook geen nederlandse vertaling ,!

daarom heb ik dus die Proofing tools erbij aangeschaft ,(wel een kostelijk grapje )!!
maar het werkt perfect !




Misschien had u beter het "Groene Boekje" geïnstalleerd.
Dit installeerd ook een spellingscontrole in Word.
Een mailtje kunt u ook versturen vanuit Word, u had dat "kostelijk grapje" dus niet moeten kopen.

Is de spellingscontrole in uw "kostelijk grapje" reeds aangepast aan de nieuwe spelling die vanaf augustus in voege treed?

siegy
10 April 2006, 19:12
ja JW,
die proofingtool is ook met de nieuwste spelling aangepast,
en wat dat groene boekje betreft ,daar moet ik nog eens achter zoeken ,,,
ik heb al eens iets in dien aard van Mimosa gekregen maar weet niet meer waar ik het opgeslagen heb , zal eens zoeken en dan,,,( waarbij installeren ???)

J.W.
11 April 2006, 00:02
ja JW,
die proofingtool is ook met de nieuwste spelling aangepast,
en wat dat groene boekje betreft ,daar moet ik nog eens achter zoeken ,,,
ik heb al eens iets in dien aard van Mimosa gekregen maar weet niet meer waar ik het opgeslagen heb , zal eens zoeken en dan,,,( waarbij installeren ???)

Het groene boekje zet zich automatisch in Word bij het installeren.

siegy
11 April 2006, 00:29
Dank U , J.W.
gevonden in Tools bij Word en het stond al op Nederlands ingesteld ,,
je kan het zelfs op Nederlands-Belgisch instellen en nog vele andere talen !
ik denk dat ik het zo hierbij ga laten ,

alles werkt prima ,dus waarom dan nog veranderen ,;

Hier mag een slotje op,;