Volledige versie bekijken : pacman op gsm



appelsap
10 April 2006, 11:58
Kan je het spelletje PACMAN of TETRIS doawnloaden op een gsm Nokia 3310?

Zo ja, hoe ga je te werk?

Emtec
10 April 2006, 13:22
Voor een 3310 lijkt me dit zeer moeilijk. Als je dit dan toch zou vinden moet je allesinds al een datakabel hebben om dit door te kunnen sturen (wat ook al zeer moeilijk word).

appelsap
10 April 2006, 16:49
Er zit een optie op om spelletjes te downloaden. Dus dit kan je alleen met een kabel????

Emtec
11 April 2006, 18:40
Op de 3310 zit inderdaad een optie om spelletjes te downloaden maar deze is al zo verouderd dat ik betwijfel of dit nog word ondersteund (miss nog enkele oudere spellen). Je kan het natuurlijk proberen...

(Hier is geen kabel bij nodig)

appelsap
11 April 2006, 20:46
Als ik dat wil proberen dan belt mijn gsm naar een bepaald nummer. Weet jij waar ik dan terecht kom? Ok, ik kan dit natuurlijk ook zelf proberen en dan zal ik het ook wel weten, maar ik sta niet graag voor verrassingen, ik bedoel dat je dan automatisch een abonnement aan je been krijgt of zoietske....???

Emtec
13 April 2006, 14:29
Een automatich abbonement ge je zeker niet krijgen :-). Een spel denk ik evenmin. Je nokia 3310 is nu eenmaal al een verouderd model (daarom zeker niet slecht) en de ondersteuning hiervoor is volledig verdwenen (inzake nieuwe games en etc.)

appelsap
14 April 2006, 08:19
Bedankt Emtec, hierbij stop ik dan mijn zoektocht.
Dit mag dus op slot.

Appelsapje