Volledige versie bekijken : wmv bestand omzetten naar dvd



sniffer
10 April 2006, 19:50
ik probeer een wmv bestand om te zetten zodat ik het op een dvd kan zetten die afspeelbaar is in mijn dvd

ik heb dat omgezet met winavivideoconverter naar een avi bestand en dan dat avi bestand omgezet naar dvd en dan dat gebrand.

in mijn dvdspeler doet hij niets maar in de pc start hij op met powercinema.

Hoe kan ik dat anders doen zodat het wel werkt in een dvd speler?

Vlier
10 April 2006, 20:08
op cd branden als vcd misschien

sniffer
10 April 2006, 20:17
kan je dat dan als dvd afspelen in je dvd speler?
en zoja, hoe zet je dat om of hoeft dat niet?

cruwero
10 April 2006, 20:57
NeroVision Express. Je kunt dan de wmv's en de avi's direct naar het programma overhalen om er een dvd-video van te bakken. Er is slechts één voorwaarde voor wat betreft het importeren van videobestanden: Windows Media Player moet ze kunnen afspelen. Zo ja, dan kan NeroVision Express de fragmenten importeren en converteren naar dvd-Video.
Henk

sniffer
10 April 2006, 21:07
ja dat heb ik gehad maar om welke reden dan ook werkte dat plots niet meer en daarom heb ik nu geen nero vision express meer.

cruwero
10 April 2006, 21:13
Download hem effe hier.
http://downloads.vnunet.nl/download/branden/nero+burning+rom/_240.html
Henk

sniffer
11 April 2006, 16:58
gaat dat niet over de gewone nero burning rom?

of zit die nero vision express daar in misschien?

cruwero
11 April 2006, 17:06
http://www.nero.com/nero6/eng/nero-up.php
Download deze daar zit alles in:
Henk

sniffer
11 April 2006, 17:09
moet ik eerst mijn andere verwijderen of zet hij die er gewoon boven dan?

cruwero
11 April 2006, 17:10
Je kan hem het beste verwijderen:
Henk

sniffer
11 April 2006, 17:20
ja ik heb mijn vroegere nero verwijderd maar deze lukt dus niet want om te kunnen installeren vraagt hij een serienummer

sniffer
11 April 2006, 17:33
NeroVision Express. Je kunt dan de wmv's en de avi's direct naar het programma overhalen om er een dvd-video van te bakken. Er is slechts één voorwaarde voor wat betreft het importeren van videobestanden: Windows Media Player moet ze kunnen afspelen. Zo ja, dan kan NeroVision Express de fragmenten importeren en converteren naar dvd-Video.
Henk

ik heb nero vision express terug gevonden.

hoe ga ik dan best te werk?
de bestanden kunnen afgespeeld worden met media player

sniffer
11 April 2006, 17:41
ik dacht dat ik het terug had maar helaas.
nero vision werkt tot ik op het laatste de preview wil doen , dan sluit het programma af. iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Ofwel om nero vision te doen werken ofwel om die meerdere wmv bestanden te branden op dvd